- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Yettel topik
- Magisk
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alogonomus
őstag
A repülőkkel robotpilóta üzemmódban szinte soha sem történik sérüléssel járó baleset, mert extrém módon túl van biztosítva az az üzemmód. Amikor nem tud robotpilóta üzemmódban haladni, akkor pedig ugyanúgy visszapasszolja az irányítást, mint egy mai átlagos autó önvezető rendszere.
Egy autó viszont az "élete" során átlagosan valószínűleg többször is belekerül valamilyen koccanásos szituációba, bár szerencsére a legtöbb eset csak parkolói koccanás történik kis sebességgel.
A repülőknél alkalmazott kiterjedt vizsgálatokra legfeljebb egy hosszabb ideje észlelhető balesethullám esetén lenne kapacitás, de nem minden egyes balesetnél.