Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsoltiz

    aktív tag

    válasz bkercso #30 üzenetére

    Mximálisan egyetértek. Pont az autó a jó példa arra, hogy jó minőségű 3rd party alkatrészekkel is lehet cserélni a túlárazott "gyári"-t. Egyébként is túlmisztifikált a gyári alkatrész, mert ugye az autógyártók nem gyártanak, hanem beszállítóik vannak - ahogy te is mondtad. A vw nem gyárt féktárcsát, hanem veszi. És ugyanazt meg lehet venni más úton is olcsóbban, csak vw logó helyett a gyártó logója lesz rajta.

    Az apple-hez visszatérve, ezzel a lépéssel az a baj ,hogy a jogodat veszik, hogy eldönthesd, hogy a 2 éves telefonodba neked megfelel a félárú kijelző is, még akkor is ha esetleg a minősége nem teljesen olyan, mint az eredeti. Miért ne dönthetnék így egy 2 éves telefonnál? Miért ne cserélhetném ki akár magamnak egy utángyártott alkatrésszel? De tovább megyek: ha a kicsi kínaiak gyártanak _ugyanolyan_ minőségű kijelzőt, akkor sem tudod berakni. Ezzel ne ma minőségi problémákat előzik meg, csak szimplán elveszik a 3rd party javítás lehetőséget.

  • zsoltiz

    aktív tag

    válasz CrAzY88 #171 üzenetére

    "Szóval, ennyit számit hogy az ember hogy, miként szervizeli a készülékeit, illetve milyen emlékei maradnak az adott márkával kapcsolatban."

    A kérdés arról szól, hogy vettél egy terméket ami a tiéd, és miért ne javíttathatnád akár olcsóbb, akár rosszabb minőségű csere alkatrészekkel is, ha neked úgy tetszik. A jogot, lehetőséget veszik el. Ettől még lehetne eredeti gyári szerviz, aki akar, megy oda.

    Megtehetné az apple azt is, hogy mondjuk garancia időn belül ugrik a garancia, ha nem igazoltan eredeti alkatrész van benne. Pont. Problem solved. De garancia után mi köze hozzá, hogy mondjuk a 4 éves telefonba -amivel pl csak a gyerek játszik otthon- milyen kijelzőt és hol rakatok bele?

  • zsoltiz

    aktív tag

    válasz #40993792 #440 üzenetére

    "Azért, mert emberek végzik a tervezést, s gyártást és a tesztelést is. Mi, emberek pedig szoktunk hibázni. A tesztelés során is."

    Azért nem kell mosdatni őket, meg a coviddal takarózni. Sokféle telefon jött már sokféle ilyen-olyan rejtett hibával, amiket nem egyszerű egy tesztelésen kibuktatni (pl kigyulladó samsung akksik - ez is durva volt), ezért kerülhettek hibásan piacra.
    De hogy a lockscreen nem érzi az érintést, és ezt már a legelső felhasználók észrevették, az kb azt jelenti, hogy az apple-nél a tesztek során senki nem vette kézbe a telefont(?). legalábbis tokkal nem. Mert akkor észrevették volna. Ez nem egy olyan rejtett hiba, ami csak a csillagok bizonyos együttállásánál jön elő 10000-ből egyszer, hanem kiveszed a telefont a dobozból, rápattintod a mellé vett apple tokot, bekapcsolod és nem tudsz belépni a lock screenen.

  • zsoltiz

    aktív tag

    válasz #40993792 #446 üzenetére

    "Persze, mindezt lehet figyelmen kívül hagyni és mindenben a rosszat látni, csak a rosszat. :U"

    Nézd, egy ilyen hibáért minden gyártó szénné van (lenne) fikázva. Nem a rosszat látom -és nem is vagyok apple hater-, de nincs is mit szépíteni rajta. Rohadt nagy baki. Nem is maga a hiba miatt, hanem azért, mert egy egyszerű tesztelésen kibukhatott volna. És ennek semmi köze a pandémiához, pont az apple-nek megvan mindene (pénz, pénz, pénz), hogy megfelelően teszteljen. És nyilván tesztelték is ezerféleképpen, csak kimarad az, hogy valaki kézbevegye a telefont úgy, hogy tok is van rajta :D. Javították persze, pirospont (még szép, különben mennének a perek).
    Kíváncsi lennék ,hogy házon belül mennyire látják rózsásnak a helyzetet. Ha tippelnem kéne, akkor hullik pár fej, mert elég komoly presztízsveszteség egy ilyen baki.

Új hozzászólás Aktív témák