- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- iPhone topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- uleFone Power
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicze
félisten
válasz pushalias #101 üzenetére
Szerintem igen. Nyilván nem "csak", mert HTML5 + JS marad, meg ???.
.NET apróbb korlátozásiiból indulok ki WinRT felé, meg abból, hogy lényegében a WinRT a .NET továbbfejlesztése bizonyos szempontból.
Pl. az OpenCL.NET implementációja, elég gyerekcipőben jár, idővel ez egyre fontosabb lesz.
Ez is egy apró korlátozás: (Mivel nem vagyok nagyon benne, nem tudom miben hátrány.)
"Classes defined in WinRT components that are built in managed .NET languages must be declared as sealed, so they cannot be derived from. However, non-sealed WinRT classes defined elsewhere can be inherited from in .NET, their virtual methods overridden, and so on (but the inherited managed class must still be sealed)." -
drkbl
őstag
A C++ reneszánszát éli, mert sokkal kisebb a CPU overhead (pl. metaadatok kezelése, illetve GC egy gyenge CPU-n), és ez sokat számít a hordozható eszközöknél. A .net reneszánszát éli, mert kiválóan támogatja a változó specifikációk követését.
Én egy jól-gyorsan-olcsón korlátot érzek itt
-
drkbl
őstag
Kivéve, ha játékprogramot írsz mobilra. Nem véletlenül utálta ki Jobs a GC-t az Objective-C-ből, és lett helyette ARC, és nem véletlenül lett C++ a WP8-ban.
Egy érdekes cikk, JavaScript vonalról megközelítve a GC-t és az ARC-ot: Why mobile web apps are slow