- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
eMAG augusztus 25-én vitt el tőlem egy hibás, hagyományos nyomógombos telefont javításra mert gyenge volt az antennája emiatt a szokásos normális jelszint mellett is gyakran szakadozott a hang vagy megszakadt maga a hívás is.Szeptember 21-én már 3. alkalommal hívtam fel őket, hogy ezzel a nem túl nagy értékű faék egyszerűségű készülékkel közel egy hónap után mire jutottak?Ugyanis az emag fiókomban semmilyen infó nncs a javítással kapcsolatban.
Az ügyintéző türelmet kért, azt mondta megpróbál utána kérdezni a dolognak, 29 percnyi várakozás után annyit mondott, hogy továbi türelmem kéri jelenleg a budapesti szervizükben van bevizsgálás alatt , nem javítás alatt, nem alkatrészre vár, hanem bevizsgálják a hagyományos semmi extrával nem rendelkező telefont.
Ha másra nem is , a hasonló ügyek egyszerű lezárására jó lesz ez az új jogszabály, nem engedi az ilyen pitiáner dolgokat hónapokig húzódni.