Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • t72killer

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Fotonhámozó #131 üzenetére

    A klíma a belenyomott munkaóráktól nem fog érintetlenné varázsolódni. Csak akkor, ha a munkaórák eredményeképp 30-50-500%-al jobb megoldást tálalnak.

    #124: semmi se tartja vissza a kormányokat attól, hogy azt a "nagyonmegemelt" adót a benzin szintjére emeljék. Ez nettó lenyúlás, semmi köze a környezetvédelemhez, de még az infrastruktúrafenntartáshoz se túl sok, pláne a bukott déli gazdaságokban (ld Morandi-híd vs olasz benzinár). Ha ez bekövetkezik, ott állsz egy full felesleges 2kEUR-s átalakítással, amiből max 1kEUR jött vissza. Vagy mondok prózaibbat: vmi miatt eladod a kocsit 2év múlva, amikor mondjuk az átalakítás felét-harmadát hozta vissza: mennyivel adnak az átalakított verdáért többet?

    #130: nagyon 1xerű: dízel-elektro hibrid, 100km hatótávú akksival, azaz 50km-nél rövidebb szakaszokon (=nem melegszik fel eléggé egy dízelmotor) villannyal megy, városokban kötelező jelleggel szintén villany - de ettől függetlenül értelmes keretek közt leviszi a családot az Adriára.

    #138: horribile dictu rakd be a családot a kocsiba és vidd le őket az Adriára. Ha stimmel az a busz vs repülő:80-as faktor, akkor is bőven jók vagytok ÉS van helyi mobilitás, nem függtök egy idióta turistacsoporttól, stb... Bár nem klímaokokból, de egy ideje 1500km-nél közelebb (családlátogatások, meló, nyaralások nagyrésze) én már nem repülök. Nem tudom, h pl egy 2x1300km-es úton (=127liter gázolaj) jobb vagyok-e, mintha repülnék majd helyben bérelnék vmi benzintemetőt, de nem hiszem, h rosdzabb lennék.

    [ Szerkesztve ]

    30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

Új hozzászólás Aktív témák