Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • - = Zk = -

    félisten

    válasz KillerKollar #31 üzenetére

    én is elsőnek külföldi oldalakat néztem, nem véletlenül...
    elég csak visszanézni a PéHá-s 2700X tesztre... de egyetértek... most, új, vagy félkonfig csakis Ryzen lenne nálam is...
    milyen más lenne a világ, ha a Zen közvetlenül a Faildózer után jön ki fél-1 évvel...

    " Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz KillerKollar #31 üzenetére

    A TPU nem ugyanazokkal a játékokkal mért. Nálunk már nincs DX11-es játék, mert ahogy látod a TPU-nál, egymás alá sorakoznak benne a processzorok. Emiatt úgy döntöttünk, hogy olyan játékokat veszünk be, amelyek egészen jól skálázódnak, hogy ezt a sorakozást meg tudjuk előzni. Így se nagyon lehet, de 8-12-magos prociknál, gondolom nem egymás alá sorakozást szeretnének látni a felhasználók. Meg ugye gondolom egy 8-12-magos procit azért vesznek meg, hogy ne egy olyan játékot futtassanak, amely pár szálnál nem is skálázódik tovább. Oda jó a Core i3 és a Ryzen 3.

    Ami kiugró eredmény az az F1 2019. Ez többszöri mérésre is ezt tudta, annak ellenére is, hogy egy Intel által támogatott cím. Ezt azért választottuk, mert azon kevés játékok egyike (mondom úgy a kevés játékot, mert egy kézen meg lehet számolni), amelyik AVX2-t is használ. A többi három címünk AVX-ig vagy SSE4.2-ig megy csak. Ezzel kapcsolatban érdeklődtünk a fejlesztőknél, akik szerint a Ryzent elsődlegesen az segíti, hogy háromszor-négyszer annyi L3 és kétszer annyi L2 cache van benne, mint a Core-ban, illetve a motor működése miatt az MDS javításokra érzékeny a teljesítmény, ami az Intelt érinti, de az AMD-t nem, hiszen nem sérülékeny erre a processzor, így a Windows 10 frissítése Zenre be se kapcsolja a fixeket.

    Plusz mostantól már a Ryzenhez alakított Windows 10 ütemezővel tesztelünk, ami pont a játékokban segít nekik. [link] - ugye ez visszafelé javít minden Zenen, tehát hiába voltak régen mások az eredmények, ma már nem úgy van ütemezve a processzor.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Precorus

    tag

    válasz KillerKollar #31 üzenetére

    [yt LTT valahol 7:00 tól]

    Itt pl elmondják, hogy ha megmondod hogy a proci 1 die on fusson, ne kettőn, akkor nyersz egy csomó fps-t. Illetve én az ő tesztjükön a legtöbb játéknál tényleg az új ryzenek jöttek ki nyerőre.
    Ahhoz képest hogy eddig az ment, hogy játékra csak intelt, meg az amd kazán....Hát ember legyen a talpán, aki most tud egy-két okot felhozni, hogy miért ne AMD kerüljön egy új gépbe.
    Mondjuk én még 5+ évig elleszek 1150-en, szóval amúgy nem különösebben érint, csak szeretek tájékozott maradni :)

    Könyvtár == Old-school Netflix

  • gainwardgs

    addikt

    válasz KillerKollar #67 üzenetére

    Nem kell aggódni, még jó lesz a 9900K is egy ideig :K

    De végre szintet lépett az AMD, eléggé betaláltak most.

    Kíváncsian várom az Intel válaszát, de szerintem az egy kicsit még odébb lesz :DDD

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz KillerKollar #67 üzenetére

    A Vulkan API-nak ehhez semmi köze. A Strange Brigade esetében az a helyzet, hogy az AMD-nek létezik egy fejlesztőket segítő csapata a processzorokra. Az Intelnek is, de kb. a Codemastersnél, illetve a Segánál segítik a munkát, és sehol máshol, tehát az AMD csapata sokkal szélesebb körben dolgozik, és így bizonyos játékokat erősen Zenre optimalizálnak. Ilyen a Strange Brigade is. Tehát nem a Vulkan API miatt van ez, hanem azért, mert az AMD vette a fáradtságot arra, hogy odatelepüljön a fejlesztőkhöz, és a saját hardvereikre optimalizálja az adott motor kódját.

    Az Aots esetében sem a Vulkan a lényeg, hanem az, hogy ez a motor igen extrém szinten skálázódik. Az Escalation aktuális kódja egészen 60 szálig, tehát itt az számít igazán, hogy azt a környezetet, ahol a motort a szoftveres háttér nem limitálja igazán, hogyan kezelik le a procik.

    A DX11-es játékokra nem kell ilyen proci. Oda maximum Ryzen 3 vagy Core i3 (esetleg R5/i5) kell, mert nehezen skálázódik igazán fölé. Ez alól maximum a GPU-driven pipeline játékok a kivételek, de abból azért van kevés, mert ahol erre áttérnek, ott van erőforrás a DX12/Vulkan API-ra is.
    Viszont, ha megnézed az elmúlt időszakban megjelent AAA címeket, akkor szinte mindegyikben ott van a DX12 vagy a Vulkan. Valamelyikben már DX11 sem volt. Amik érkeznek idén szintén ilyenek lesznek (megerősített adatok: Gears 5 - DX12, Borderlands 3 - DX12, Assetto Corsa Competizione - DX12, Atomic Heart - DX12, Call of Duty: Modern Warfare - DX12, Control - DX12, Cyberpunk 2077 - DX12, Mechwarrior V: Mercenaries - DX12, Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 - DX12, Watch Dogs: Legion - DX12, Wolfenstein: Youngblood - Vulkan, Doom Ethernal - Vulkan). A next-gen konzolokat ehhez nem kell megvárni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • andy19770128

    aktív tag

    válasz KillerKollar #67 üzenetére

    Én játszom dx 9 es és 10 es játékokkal is. De egy uj terméknek a jövőről kell szólnia nem a múltrol vagy a pillanatról

Új hozzászólás Aktív témák