Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomboy0013

    veterán

    válasz janeszgol #45 üzenetére

    Hát ezek szerint eléggé ostobák. Mert hatalmas eladásokat tartósan csak pszichológiai hadviseléssel lehet elérni. Összepakolhatnak bármilyen jó telókat ha nem tartják a cégnevet folyamatosan a köztudatban. A túlárazás sokat nem számít ilyenkor már, lásd Samsung, Huawei. A paletta zöme ehulladék, de viszik mint a cukrot mert folyamatosan lökik az impulzust minden irányból. Persze az is kell hogy legyen változás, új fogalmakat kell előhúzni a varázsló kalapból, amihez persze némi fejlesztés is kell (no persze szigorúan csak a felső kategóriában, a pénz java része marketingre kell). Döntse el mindenki, hogy a marketing elemként behozott új funkcióknak van-e gyakorlati haszna(nem olyan amit be kell magyarázni, mert úgy mindennek van :) ) vagy csupán egy üres de vonzónak tűnő újdonság ami vásárlásra készteti.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák