- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomboy0013
veterán
válasz janeszgol #45 üzenetére
Hát ezek szerint eléggé ostobák. Mert hatalmas eladásokat tartósan csak pszichológiai hadviseléssel lehet elérni. Összepakolhatnak bármilyen jó telókat ha nem tartják a cégnevet folyamatosan a köztudatban. A túlárazás sokat nem számít ilyenkor már, lásd Samsung, Huawei. A paletta zöme ehulladék, de viszik mint a cukrot mert folyamatosan lökik az impulzust minden irányból. Persze az is kell hogy legyen változás, új fogalmakat kell előhúzni a varázsló kalapból, amihez persze némi fejlesztés is kell (no persze szigorúan csak a felső kategóriában, a pénz java része marketingre kell). Döntse el mindenki, hogy a marketing elemként behozott új funkcióknak van-e gyakorlati haszna(nem olyan amit be kell magyarázni, mert úgy mindennek van ) vagy csupán egy üres de vonzónak tűnő újdonság ami vásárlásra készteti.
[ Szerkesztve ]