- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomboy0013
veterán
válasz janeszgol #45 üzenetére
Hát ezek szerint eléggé ostobák. Mert hatalmas eladásokat tartósan csak pszichológiai hadviseléssel lehet elérni. Összepakolhatnak bármilyen jó telókat ha nem tartják a cégnevet folyamatosan a köztudatban. A túlárazás sokat nem számít ilyenkor már, lásd Samsung, Huawei. A paletta zöme ehulladék, de viszik mint a cukrot mert folyamatosan lökik az impulzust minden irányból. Persze az is kell hogy legyen változás, új fogalmakat kell előhúzni a varázsló kalapból, amihez persze némi fejlesztés is kell (no persze szigorúan csak a felső kategóriában, a pénz java része marketingre kell). Döntse el mindenki, hogy a marketing elemként behozott új funkcióknak van-e gyakorlati haszna(nem olyan amit be kell magyarázni, mert úgy mindennek van ) vagy csupán egy üres de vonzónak tűnő újdonság ami vásárlásra készteti.
[ Szerkesztve ]
-
tomboy0013
veterán
Nem, csak arányait tekintve még magasabb eladásnál is kevesebb lenne a haszon... Nem az olcsosítás a megoldás, hiába gondolják így sokan. Innen már csak akkor tudják visszahozni a dolgot, ha feltolják a marketing büdzsét és találnak valaki(ke)t akik ezt finanszírozzák. Ha stagnál az eladás akkor kezdhetnek fejlesztésekre is koncentrálni, plusz még többet invesztálni marketingre, hogy a stagnálásból elkezdjenek növekedni. A hirtelen árcsökkentés vagy akár az árnövekelés a cég végóráit jelenti. Ezt egy egyszerű boltnál is meg lehet figyelni, amikor elkezdik csökkenteni az árakat akkor ott már lehet sejteni, hogy gatya a boltnak. És ez elég rövid időn belül be is következik. Ezzel ugyanis hitelüket veszítik. A vásárló úgy érzi, hogy ha olcsóbban is megéri neki eladni ugyanazon termékeket amiket addig drágán adtak, akkor át lettek verve, így nem vásárol ott többet. Plusz az exkluzivitás érzése is odavész ezzel, és ugye a marketing pont ezért működik annyira jól, mert az ember egójára hat. Az exkluzivitás érzése pedig bizsergető érzéssel tölti el az ember egóját.
Szóval nem, nem az olcsósítás a megoldás. Azzal csak még mélyebbre kaparják magukat. -
tomboy0013
veterán
Hivatalos helyen nem esik le az LG-k ára sem. Meg a forint amúgy sem az elsődleges pénznem a világban.
A befektetőket az érdekli mennyit hoz. Semmi más. Egy ideig lehet etetni őket, de ez csak ideig óráig megy. Ezen az időszakon a HTC jócskán túl van. Annyi, hogy mögöttük van a Google.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Yettel topik
- Windows 10
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Diablo IV
- Gaming notebook topik
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- További aktív témák...