Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz vanye #35 üzenetére

    Ha a nextgen konzolok tényleg egy lapkából állnak, ahogy arra már rengeteg utalás van, akkor a dGPU-k helyzete megpecsételődött. Amire használhatók maradnak, azok a post-process effektek, de ennél többre nem.

    (#36) Angel1981: Carmack még többről beszélt, mert ugye pontosan azt mondta, hogy több tízezres nagyságrendű a hátrány, egy update során. Ezen a PC-s Rage esetében az segít, hogy az AMD előhozott egy olyan algoritmust, ami egyszerre 50 update-et csinál. Előrelépés, de nyilván nem megoldás. Persze valszeg e nélkül meg sem jelent volna a játék PC-n.
    A PS3 és az Xbox 360 elméleti felépítése 2004-ben már világos volt. Ebből már lehetett tudni, hogy az Xbox 360-nak ízleni fog a megatextúrázás (asszem akkor még a PS3-ról is úgy volt a tervezet, hogy szimplán a Cellből áll). Illetve gondolom Carmack is úgy számolt, ahogy Sweeney, vagyis arra gondolt, hogy az évtized végén már nem kell a VGA-kkal szenvedni, de mellélőttek. Ezért lett az Unreal Engine 3-nak egy extra frissítése, mert messze nem olyan gyors a fejlődés, ahogy azt Sweeney várta, így az UE4 nem lenne életképes, ahogy az ID Tech 5 sem az bizonyos szinteken.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák