Hirdetés
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
halfshell
csendes tag
válasz halfshell #97 üzenetére
PM-ben kérdezett valaki a fejleményekről, ide is bemásolom, amit neki írtam:
"Visszavittem a Vodafone-hoz a telefont. Átvették, elküldték a márkaszervizbe. Onnan pedig visszajött azzal a megállapítással, hogy teszelték a készüléket és véleményük szerint üzemszerűen működik.
Mondtam a Vodafone-os hölgynek, hogy nagyon kedves a szerviz részéről, de ettől még a probléma továbbra is fennáll, ráadásul nem egyedi az eset.
Annyit tudott tanácsolni, hogy személyesen a márkaszervizbe vigyem be, mert ha a Vodán keresztül küldöm be úja, megint vissza fogják dobni ugyanezzel a szöveggel. Itt tartok most, a márkaszervizbe még nem jutottam el idő hiányában."