Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • martinkeet

    aktív tag

    Helló mindenki!
    Tavaly decemberben vásároltam egy ilyen kütyüt Én is...de megbántam!!
    Kicsit hosszú lesz a sztori,de leírom,hátha valakinek hasznára lesz.
    Egész rendben volt a smartwatch,egy valamikori április környéki szoftver frissítésig.
    A frissítés után az üzemidő a felére csökkent (ezt be is írtam a google play ide tartozó hozzászólásaiba is),vagyis az egy napot sem bírta ki.Eközben a töltést is egyre nehezebben tudtam megoldani,mivel sehogy sem tudtam úgy illeszteni,mozgatni a töltő kábelt,hogy a töltés meginduljon.Júniusban már egyszerűen tölteni sem tudtam.
    Ekkor felhítam a Sony-t. Megkértek (roppant segítőkészek voltak),hogy küldjem a Cordon Kft-hez.
    Mivel már ismertem ezt a semmirevaló céget (Asus Padfone 2-ből kifolyólag) a legrosszabra számítottam.
    Kettő hét után visszaküldték a karórát. Kicserélték a kábelt,és szoftvert frissítettek. Szoftvert??Mire??Nekem a legfrissebb volt a ketyerén!!
    Sebaj!
    Megnézzük mi változott!
    Hát semmi!!!!!
    A töltés néhány napig oké volt majd ismét problémás lett,és az üzemidő is változatlanul nevetséges lett!
    Visszaküldtem,majd kettő hét után,ma ismét visszakaptam.
    TÖRÖTTEN!!!!
    "A készüléken található hiba miatt a készülék garanciálisan nem javitható" magyarázattal nem is nyúltak hozzá.Így,pillanatnyilag használhatatlan!
    Most itt tartok.Hihetetlen! Hirtelen felindulásból ki akartam vágni a kukába,de a párom visszafogott.
    Holnap hívom a Sony-t.Kíváncsi leszek a fejleményekre.
    Gondolkodtam a 2. generáción,de ilyen szervízzel kizártnak tartom.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák