- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
martinkeet
aktív tag
Helló mindenki!
Tavaly decemberben vásároltam egy ilyen kütyüt Én is...de megbántam!!
Kicsit hosszú lesz a sztori,de leírom,hátha valakinek hasznára lesz.
Egész rendben volt a smartwatch,egy valamikori április környéki szoftver frissítésig.
A frissítés után az üzemidő a felére csökkent (ezt be is írtam a google play ide tartozó hozzászólásaiba is),vagyis az egy napot sem bírta ki.Eközben a töltést is egyre nehezebben tudtam megoldani,mivel sehogy sem tudtam úgy illeszteni,mozgatni a töltő kábelt,hogy a töltés meginduljon.Júniusban már egyszerűen tölteni sem tudtam.
Ekkor felhítam a Sony-t. Megkértek (roppant segítőkészek voltak),hogy küldjem a Cordon Kft-hez.
Mivel már ismertem ezt a semmirevaló céget (Asus Padfone 2-ből kifolyólag) a legrosszabra számítottam.
Kettő hét után visszaküldték a karórát. Kicserélték a kábelt,és szoftvert frissítettek. Szoftvert??Mire??Nekem a legfrissebb volt a ketyerén!!
Sebaj!
Megnézzük mi változott!
Hát semmi!!!!!
A töltés néhány napig oké volt majd ismét problémás lett,és az üzemidő is változatlanul nevetséges lett!
Visszaküldtem,majd kettő hét után,ma ismét visszakaptam.
TÖRÖTTEN!!!!
"A készüléken található hiba miatt a készülék garanciálisan nem javitható" magyarázattal nem is nyúltak hozzá.Így,pillanatnyilag használhatatlan!
Most itt tartok.Hihetetlen! Hirtelen felindulásból ki akartam vágni a kukába,de a párom visszafogott.
Holnap hívom a Sony-t.Kíváncsi leszek a fejleményekre.
Gondolkodtam a 2. generáción,de ilyen szervízzel kizártnak tartom.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- További aktív témák...