- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- AGM M7 - elnyűhetetlen okostojás
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen okostelefont vegyek?
- DIGI Mobil
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Május 7-én bulit tart a Huawei
ma Méghozzá Dubajban, ahol új termékek várhatók. Ezek a Watch Fit 3 és laptopok lehetnek, a Pura 70-es telefonok maradhatnak Kínában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
Nem, a cikkben említett hatótávcsökkenés a mért wltp értéken tapasztalható.
Valóságban az akkumulátor kapacitását átlagosan sok nap alatt használja el a felhasználó, nem 4 óra alatt. Így értelemszerűen szó sincs 5-600w fogyasztásról.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
sanyci
senior tag
Nem.
Az autó elektromos rendszere mindig megy:
vezérli a töltést, frissíti a helyzetet, meg a szoftvereket, diagnosztikai adatokat forgalmaz, üzemelnek a kamerák, megy az akku és az utastér-temporálás, stb.
Egy autó már rég nem csak menet közben fogyaszt.Lenovo IdeaPad 5G; Samsung A52S 5G; Garmin Instinct Solar 2x
-
Noukoum
veterán
A Tesla Model 3 Long Range (18) 637 km wltp hatótávról 626 km wltp hatótávra csökkent. Jelenleg az autónak a nettó kivehető akkukapacitása 75 kWh.
A wltp ciklus átlagsebessége 46,5 km/h, 626 km (hatótáv) / 46.5 km/h (átlagsebesség)= 13.5 óra. Mint említettem az autó hatótávja 11 km-t csökkent, azaz [626 km (új) / 637 km (régi)] x 100 = 98.3 %. Különbség tehát 1.7%, 75 kWh x 0.017% = 1.3 kWh. Ami ugye 1300 watt, tehát 1300 (w) / 13.5 (óra) = 97 watt. Tehát a wltp ciklus szerint +100 wattot fogyaszt óránként az új hardver. Hogy a gyakorlatban mennyit fog fogyasztani, azt majd a gyakorlatban (talán) kiderül.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Lényeg hogy erősebb gyorsabb, de nagyobb is az energiaigénye. A performance verzió 567 km-ről 547 km-re csökkent wltp szerint. De csak hogy érzékeltessem mennyire felesleges ezeket a százalékokat nézegetni: a Tesla folyamatosan változtatja a kivehető kapacitást az akkumulátorból így ennél a modellnél 75-78 kWh között bármi lehet amit maga a Tesla enged kihasználni. Most jelenleg 75 kWh, de tavalyi (2021) Long Range verziónál 77 kWh, Performance verziónál 76 kWh nettó volt a kivehető. A mérést értelemszerűen tavaly a tavalyi verzióval végezték, most megnézték az ideit amin alapból kisebb a kivehető kapacitás. Ha jövőre megint 76-77 kWh lesz a kihasználható akkor megint nőtt x-kmt a hatótáv wltp szerint csak azért mert növelték szoftveresen a kivehető kapacitást. Szóval óvatosan ezekkel a Ryzen becslésekkel, mert önmagában nem tudjuk csak annak a fogyasztását vizsgálni ilyen hatótáv mérésekkel. Tudtommal a processzor és igp 45w tdp-vel rendelkezik. Ezen felül van még a kártya, de annak használata csak specifikus feladatoknál szükséges.
Ez a “update” most csak azért volt érdekes mert a hatótáv általában nőni szokott, nem pedig csökkeni. Sajtónak jó kis csemege volt, lásd még itt is megjelent.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- AGM M7 - elnyűhetetlen okostojás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- ASUS routerek
- E-roller topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Robogó, kismotor
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...