Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomboy0013

    veterán

    Nem meglepő a veszteség mobilos oldalról, ha nem tesznek komoly marketinget a termékeik mögé akkor nem fogják eladni, pláne ha nem is elérhetők a termékek sok piacon, plusz még időben is csúszkálnak. A Samsung se lenne sehol ha nem áldozna éves szinten több milliárd dollárt marketingre. Nem értem egy ekkora cég miért nem tesz ennyire nyílvánvaló gyengeségek ellen semmit, úgy hogy a többi termékeiknél erre a dologra is figyelnek és láthatóan haszna is van a dolognak. Ehelyett inkább herélik a készülékeiket piactól eltérően, amivel csak mégkevésbé lesz szimpatikus a cég az átlagembernek. Olyan ember kellene a mobilos részlegük élére aki képes távlatokban gondolkodni, nem csak azt látja, hogy hogyan tudnak évről évre kisebb összeget bukni.

Új hozzászólás Aktív témák