Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stevve

    nagyúr

    válasz blunt #2493 üzenetére

    nincs a seggemben semmi, ezt bizton állíthatom :)

    viszont a support kérdésében akkor hadd tegyek fel neked egy-két kérdést:
    Ha most az AT&T-hez bemész, hogy a gonosz MS nem frissít, mit fognak mondani? És ha ugyanezt a magyar T-Mobile-nál teszed meg? És ha egészen az MS-ig mész? Nagy valószínűséggel mindenki le fog pattintani.

    Sokan azt hiszik, hogy a támogatás azért van, hogy összetörjék magukat minden vásárlóért, de ez egy utópia (sajnos). A helyzet az, hogy a support legtöbbször az alapvető dolgokra korlátozódik és csak akkor kapsz többet, ha a cég számára fontosabb vagy. Lásd gold és egyéb partnerségek. Ha olyan partnerséged van, belső infókat is megosztanak veled, de ha csak basic user vagy, akkor az alapcsomagot kapod. Ezt nem csinálja másként az Apple sem és a Google sem.

    Nem feltétlenül az OS-re gondoltam (bár te jöttél azzal hogy ultimátumként beígérted, hogy lecseréled és valóban lecserélted iPhone-ra), de hirtelen a nagy boldogságodban még azt is elfelejtetted, hogy az MS support eddig szar volt, de a frissítéssel már annyira nem is az, mert kb. meg sem kellett mozdulni a frissítésért.

    Lényegtelen. az elmúlt 2-3 oldalon eléggé kikeltél magadból, mégis megkaptad a frissítést - sokunkkal ellentétben, akik nem törtük fel a telefont és az asztalt sem csapkodjuk.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák