Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sparks

    senior tag

    Nálam 2 hét után ismét járt a szervizes. Múltkor kijelző és aksi csere volt, most pedig a rezgő ment benne tönkre.
    Tegnap kértem helyszíni javítást, péntekre volt időpont, de már este hívtak, hogy tudnának ma is jönni, természetesen örömmel elfogadtam. Tegnap este vicces volt, mert a múltkori javítás miatt hívtak először a Samsungtól, hogy elégedett voltam-e mindennel. Én meg azt hittem, hogy az új javítás miatt hívnak.
    A szervizes srácnak mondtam is ma, hogy felhívnak és érdeklődnek a munkájuk iránt, amin meglepődött, nem tudott róla :) Bár eddig sem volt gond velük, így nem hiszem, hogy emiatt még jobban kéne igyekezniük :R
    Azért nem örülök neki, hogy ennyiszer kell hívnom őket, de legalább érzem, hogy ez a szolgáltatás nagyon megéri az árát :DDD

Új hozzászólás Aktív témák