Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Grawens

    senior tag

    válasz #97246720 #19982 üzenetére

    Ez minden csak nem hibátlan működés! :Y

    Amit tanácsolni tudok az egy panaszlevél a sehsupport@samsung.com címre.
    Írd le a kerettörténetet, mellékeld a jegyzőkönyvet és a videót.

    Kezd úgy kinézni a dolog, hogy a TMX elkezdte félvállról venni ezeket a macerás (ragasztott) készülékeket. Ebből adódóan nem kizárt, hogy a teszteket sem végzik el megfelelően és hasra ütés szerűen nem a valós eredményeket illetve adatokat vezetik fel a munkalapokra.
    Nálam is ez a helyzet. A TMX által készített teszteredmények és munkalapok teljesen mást mutatnak, mint a valóság. A lényeg az, hogy nem szabad hagyni és rövidesen megoldás születik a problémára.
    Csak belegondolva a dologba, hány és hány embert átverhetnek így. Van aki beletörődik és biztosan van olyan is aki észre sem veszi. :U

Új hozzászólás Aktív témák