Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szellem.

    nagyúr

    válasz Memmaao #14638 üzenetére

    Jó neked. Én amikor bementem a tmx-be elküldtek, hogy ez fizetős lesz!
    Aztán írtam a Samsungnak. Sőt! Aki megnézte ezt, az jelezte, hogy nem találkoztak ilyennel.
    A pofám leszakad. Görcsöltem itt egy hónapot. Az egész levelezés megvan. :R Sőt! ha tudnád, hogy milyen balfasz volt az első bevizsgálásnál a tmx szervizese, amikor bevittem bevizsgálásra a telefont. Visszaküdtek egy ilyen jelentést:

    "Ezúton tájékoztatjuk, hogy szervizpartnerünk bevizsgálta a leadott SM-N9005 típusú – xxxxxxxxxxxx IMEI számú készüléket, az Ön által panaszolt hibát megvizsgálták és megállapítást nyert, hogy a gyári tok által hagyott nyomok egy pormentes száraz törlőkendővel eltávolíthatók, továbbá a készülék a műszaki előírásoknak megfelelően működik. "
    Szerinted, mennyire voltam ideges a tmx-es szervizesre aki ezt a jelentést adta a Samsungnak?

    (#14639) Peterson_ : Hát jah... Fasza, de ettől még idegesítő volt a dolog nagyon sajnos! Ráadásul a kollégának azonnal megoldották én meg szoptam egy hónapot vele.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák