Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • snots

    tag

    Én teljes mértékben meg vagyok elégedve vele. Ráadásul ami nekem hatalmas pozitívum, hogy végre egy olyan fülhallgató, ami nem akar kiesni a fülemből. Kipróbáltam jópárat az idők során, rengeteg féle "dugóval" (ötletem sincs, hogy mi ennek a hivatalos neve), csak a szenvedés volt vele. Ilyen értelemben az, hogy beleül az ember fülébe, vagyis a mérete, nekem kifejezetten pozitívum. Ez nekem egész egyszerűen megmarad, nem kell befelé tuszkolnom 3 percenként, hogy ne vesszen el a basszus, meg az egekig tekernem a hangerőt, hogy halljak valamit. Fejhallgatón gondolkoztam, mielőtt kipróbáltam, de így mostmár nem hiszem, hogy veszek, legalábbis nem sürgős mostmár.

    Nekem a hangminőséggel semmi gondom nincs, teltnek érzem a hangját, de elképzelhető, hogy igénytelen vagyok. A mikrofonja nagyon jól működik, teljesen tisztán hall a másik fél.

    Mivel a fülből kiesés nekem örök probléma volt, ezért fel sem merült, hogy vegyek egyet, de így, hogy "ingyen" volt, kipróbáltam és nekem nagyon bevált. Ezek után már simán vennék egyet, ha úgy alakul, remélem, hogy azért nem lesz rá szükség belátható időn belül.

    A doboz teteje valóban lötyög egy kicsit, de addig amíg nem olvastam a tesztet erről, nekem fel sem tűnt.

    Én, személy szerint, meg vagyok elégedve a termékkel.

  • snots

    tag

    válasz BusinessGuy #62 üzenetére

    Na most, mivel beletettetek a bogarat a fulembe, chateltem egy sort a figuraval a samsung weboldalan a support resznel. Ez volt a valasz:

    Yes there's also a warranty for the free gifts. For the mobile devices, the warranty is 24 months.

    Just kindly keep the proof of purchase in case you need to claim the warranty if the device needs to be repaired.

  • snots

    tag

    válasz MadMancs #67 üzenetére

    Jogos a 2 pont. Én a weboldalukról rendeltem, szóval rám az vonatkozik (nem Mo-n vagyok). De amúgy a helyetekben azt tenném, hogy felhívnám a Samsung magyarországot, aztán majd jól megmondják és végetérhetnek a találgatások.

    Remélem, hogy azért nem térnek el ilyen szinten a szolgáltatások országszinten. A magyar 3 éves garancia az a kormány döntése volt, már ha jól tudom, az más tészta, de csak nem döntött olyanról a kormány, hogy nem jár garancia az ajándék cuccokhoz.

    [ Szerkesztve ]

  • snots

    tag

    Ezt találtam. Új fejezetet nyitottak, már elérhetőek telefonon is.

    Budapest, 2019. április 8. – A Samsung idén tavasszal új fejezetet nyit az ügyfélkiszolgálás történetében. A vállalat 24 órában elérhető, mobiltelefonokra szakosodott ügyfélszolgálatot indít Magyarországon. A Galaxy eszközök tulajdonosai április 8-tól a nap bármely pillanatában kapcsolatba léphetnek a vállalat szakembereivel a 06-80-726-7864 telefonszámon keresztül.

    [ Szerkesztve ]

  • snots

    tag

    Én egyébként lehet, hogy a helyetekben - ismerve a magyarországi Samsung álláspontját az ajándékok garanciájáról - megeresztenék egy levelet valamelyik európai Samsung kirendeltségnek (ki milyen nyelvet beszél, például német, ír, esetleg angol, bár ők már nem EU tagok, de nem hiszem, hogy ez itt számítana, korea is szóba jöhet amúgy), hogy nekik mi a véleményük arról, hogy a magyarországi Samsung nem ad garanciát ezekre (ismerve, ahogy a dolgok menni szoktak, lehet, hogy az anyavállalat nem is tud erről). Illetve, hogy adott esetben vissza lehet-e küldeni pl. egy másik országba javításra a hibás terméket. Sok gyártónál van világgarancia, nem tudom, hogy a Samsung hogyan viszonyul ehhez. Egy 90 ezres fülesnél megérheti az, hogy elpostázod pl. ausztriába.

    Feltéve, hogy igaz volt az, amit nekem az angol ügyfélszolgálatos mondott, mármint az, hogy ők adnak rá garanciát, illetve a Reddit-en is hasonlót olvastam, mármint, hogy igen, jár hozzá garancia, így nem kicsit igazságtalan az, hogy ez magyarországon nem él.

    Hátha meg lehet mozgatni valamilyen szálakat ezzel kapcsolatban. Mivel ilyen állami szabályzás tuti nincs, mármint, hogy ajándékra nem járhat garancia, ezért a Samsung magyarország ezt valószínűleg saját hatáskörben döntötte el, élve valamilyen törvény nyújtotta kiskapuval. Sokan mondják ezzel kapcsolatban, valahol jogosan, hogy tetű Samsung, de olybá tűnik, hogy nem minden országban tetű a Samsung.

    Én simán mennék ezzel egy kört, mi történhet alapon, de engem ez most nem érint.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák