- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tuomas
addikt
"Sikerült" újra előhozni a hibát, ismét töltés közben jött elő, nem alkalmazás vagy videó függő, most spotifyban kezdődött a hiba, 75 % feletti toltottségnél. Nekem kicsit olyan, mintha hőmérsékleti tényező lenne, vagy a töltésnek lenne valami "bugja".
Samsung support annyit válaszolt, csináljak gyári visszaállítást, és ha jelentkezik a hiba újra, vigyem szervízbe, mire én mondtam, hogy megcsinálom a resetet (nem fogom), de szerintem 2 napos telefonnál nem ezen múlik.
Telekom rugalmas volt, cserét kértem, ha lesz készleten teló, szólnak és cserélik x nap után is, a kérelmet rögzítették.We were here