Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aelod

    veterán

    válasz borand #50 üzenetére

    Nem kell 15 weblapfül. De pl egy valós példa:
    Zenét hallgatsz, feloldod a kijelzőt, jön egy viber üzenet, meg egy e-mail amiben egy pdf van. Mondjuk telefon számla. Megnyitod az otp netbankot, és mire visszamennél a pdf-re az emailhez már tölti is újra az egészet (mert volt előtte még a ramban pár app mondjuk egy face meg insta).

    Hát egy 100e forintos készülékben igenis KEVÉS ez a RAM mennyiség.
    Hogy ne csak a a xiaomi legyen mindig felhozva ellenpéldának ott van a Meizu m6 32.900 most tokkal vonóval. Hangyányival olcsóbb és jóval jobb alternatíva ár/értékben mint a tesztelt készülék.

    "It's simple, if it jiggles, it's fat."

  • janeszgol

    félisten

    válasz borand #50 üzenetére

    +galaxys80

    Igen, általában nem hozzáértők visznek olyan "hibákkal" telefont szervizbe, ami a használati módszerek által lenne javítható. De senki nem adott képzést ezekhez az eszközökhöz. Ahogy nem adott kb 2000-2004 tájékán, mikor az internet egyre elterjedtebb lett és nem adott a nyolcvanas-kilencvenes években, amikor a számítógép tört be az otthonokba. Ezen csak a szoftver, a jó programozás tud segíteni (és nyilván az ahhoz szükséges hardver). Nem buták, csak nem hozzáértők, sokat várnak el. De vajon lehülyézhetjük őket? Miért nem szolgálja a szoftver az embert? Ma már sok embernek van okoseszköze, tudják a igényeket, kizárt hogy ne mérjék.
    Az öcsém felesége pedig nem buta, több dologban meg én vagyok irreális, de nem buta. :)

    2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.

Új hozzászólás Aktív témák