- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz #16939776 #29 üzenetére
pedig hidd el , hoyg nem. nagyon jó dolgokat írtak felettem: Nvidia kifejezetten az online FPS játékokra helyezi a hangsúlyt a low latency módban. Másban igazáéból nincs is értelme... és abban működik mindkét gyártó megoldása ahogy kell.
érdemes megnézni hogy azokban hogy teljesítettek és hogy kellene megadnni egy tesztbe a beállításokat teljes képet alkotva.: [link][ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #16939776 #57 üzenetére
A fő fejlesztése az Ultra low latency-nek az, hogy a tipikus hibákra reagál a driver. Tehát nem fog akadozni a megjelenítés. Régen emiatt tiltotta a Microsoft. De úgy, hogy ezt elkerüli a meghajtó, már nem tiltják.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.