- iPhone topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nálunk is működött a Metro Exodusban 4K-ban. Csak ugye a technológiai alap teljesen más, mint az AMD-nél. És amíg az Anti-Lag számára alapvetően mindegy a játék, GPU-limittel mindig van valamekkora előny, addig az NVIDIA megoldása számára egyáltalán nem az. De ez várható volt, mert a maximum pre-rendered frames paramétert 0-ra csökkenteni nem egy átfogó megoldása ennek a problémának. Egy csomó játék alatt semmi haszna nincs, ezért is tűnt el anno ez a funkció. De most visszahozták, mert gyorsan kellett valami reakció az Anti-Lagra, csak azokat az alapokat, amire az Anti-Lag épül, évekig tart kifejleszteni. Ezt az AMD sem tudja igazán, egyszerűen megvették a HiAlgo technológiáját és beépítették. Nagyrészt nem az AMD érdeme ez, hanem egyszerűen megvásárolták az algoritmust, illetve a kapcsolódó szabadalmakat.
A fenti videó egyébként letesztelte ezt egy szem játék alatt! Mi hoztunk négyet, de ha a másik három játék eredménye nem tetszik, akkor nézd csak a Metro Exodust, abban működött. A másik háromban nem. De írtam, az NV bármikor kérheti az AMD IP-it. A Microsoft, az Intel és a Sony is licenceli azt az algoritmust, amivel az Anti-Lag működik. Tehát megfelelő mennyiségű pénz mellett az AMD eladja a technológiáját, és ha az NV úgy dönt, hogy fizet, akkor egy-két éven belül csinálhatnak egy Anti-Lag alternatívát. Ez már az ő döntésük.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És azokban a játékokban hol méri az NV Ultra low latency beállítását, illetve a Radeon Anti-Lagot? Mert megnéztem a videót, és egy szem adat nincs ezekről feltüntetve.
Nem volt aktív a FreeSync.
Nézd, egyszerűen a maximum pre-rendered frames paramétert 0-ra csökkenteni nem olyan hatékony, mint kidolgozni egy tipikusan a lag elkerülésére alkalmas módszert a driverben. Ha az NVIDIA is azt csinálja, amit az AMD, akkor nekik is úgy fog működni. Hiába ragaszkodsz ahhoz, hogy egyenértékű az Ultra low latency, sajnos nem az, mert a működés tekintetében egy csomó problémát nem is vesz figyelembe. Nem reagálja le, míg az Anti-Lag direkt arra lett kialakítva, hogy ezeket lereagálja. Csak amíg az Ultra low latency fejlesztési költsége alig pár hónap, addig az Anti-Lag alapja összességében hat évig készült, és alapvetően nem is az AMD ötlete, hanem a HiAlgótól vették meg. Tehát persze az NVIDIA is ilyet akarna, csak van egy probléma, amit úgy hívnak, hogy idő.
Mi a tesztünket az elérhető legfrissebb meghajtókkal végeztük. Mindkét megoldás folyamatosan fejlődik. Az Anti-Lagra például lesz DirectX 12-es implementáció a jövőben, ez már benne van bizonyos tesztdriverekben, tehát a Vulkan, DX9 és DX11 trió mellett jön a DX12-re is. Az NVIDIA Ultra low latency pedig DX9 és DX11 mellett elvileg jönni fog OpenGL-re, csak nem tudni, hogy mikor. Vulkan és DX12-re nem, mert ott az alkalmazás állítja a flip queue-t, tehát azt a meghajtó nem befolyásolhatja. Szóval a meghajtók oldalán még ma is vannak fejlesztések, általában évente érdemes újramérni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.