Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #96302336

    törölt tag

    válasz L3zl13 #71 üzenetére

    Nem a másra mutogatás a lényeg, hanem az, hogy amit felsoroltam, azzal nem törődnek. És egy csak a jéghegy csúcsa. Természetesen nagyon jó volna egy megfelelő modern rendszer, ami nem szennyezi a környezetet, de ilyen nincs. Nekem egyáltalán nem opció az elektromos, mert napi szinten megyek 200-400 km között. Városok között. Ilyen napi futásigényre nem létezik elektromos autó. Főleg olyan nem, ami akkora, mint egy családi kombi. Ami közelíti a méretet, az brutálisan drága, és ráadásul hiány is van belőle (Tesla Modell3) ÉS még mindig csak fele a hatótáv egy hasonló kategóriás dízellel szemben.
    Mivel én munkára használom az autót, egyáltalán nem mindegy, hogy mennyit fordítok üzemanyagra, és egyéb szervizköltségre. A hosszú távok miatt nincs opció sem hibrid, sem full elektromos autóra, a 4.5 literes átlag fogyasztást semmi sem éri utol gazdasági szempontból. Ha csak azt nézem, huy ugyanaz az autó benzinesben minimum 7-8 litert zabál, és éve szinten megyek úgy 60.000km között, az brutális árkülönbség, közel fél milla.

  • #96302336

    törölt tag

    válasz L3zl13 #84 üzenetére

    Mostanában jönnek csak azok a hibridek, amik versenyeznek fogyasztásban a dízellel. Csak sajnos még túl drágák. Egy 50km tisztán elektromos hatótávú hibrid kocsival bármikor kiegyeznék, mert a dízel is a városban zabál igazán. Hosszú egyenletes tempóval a benzinüzem is egészen gazdaságossá vált mostanra. De a tuti a hibrid dízel volna, csak olyan nincs tudomásom szerint. Városban villany, tranzitkor dízel

Új hozzászólás Aktív témák