- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#96302336
törölt tag
Nem a másra mutogatás a lényeg, hanem az, hogy amit felsoroltam, azzal nem törődnek. És egy csak a jéghegy csúcsa. Természetesen nagyon jó volna egy megfelelő modern rendszer, ami nem szennyezi a környezetet, de ilyen nincs. Nekem egyáltalán nem opció az elektromos, mert napi szinten megyek 200-400 km között. Városok között. Ilyen napi futásigényre nem létezik elektromos autó. Főleg olyan nem, ami akkora, mint egy családi kombi. Ami közelíti a méretet, az brutálisan drága, és ráadásul hiány is van belőle (Tesla Modell3) ÉS még mindig csak fele a hatótáv egy hasonló kategóriás dízellel szemben.
Mivel én munkára használom az autót, egyáltalán nem mindegy, hogy mennyit fordítok üzemanyagra, és egyéb szervizköltségre. A hosszú távok miatt nincs opció sem hibrid, sem full elektromos autóra, a 4.5 literes átlag fogyasztást semmi sem éri utol gazdasági szempontból. Ha csak azt nézem, huy ugyanaz az autó benzinesben minimum 7-8 litert zabál, és éve szinten megyek úgy 60.000km között, az brutális árkülönbség, közel fél milla. -
#96302336
törölt tag
Mostanában jönnek csak azok a hibridek, amik versenyeznek fogyasztásban a dízellel. Csak sajnos még túl drágák. Egy 50km tisztán elektromos hatótávú hibrid kocsival bármikor kiegyeznék, mert a dízel is a városban zabál igazán. Hosszú egyenletes tempóval a benzinüzem is egészen gazdaságossá vált mostanra. De a tuti a hibrid dízel volna, csak olyan nincs tudomásom szerint. Városban villany, tranzitkor dízel
Új hozzászólás Aktív témák
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- EAFC 24
- Retro teló rajongók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hobby elektronika
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Politika
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5