Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Scarabeus #185 üzenetére

    Nekem az LG Váci úti szervizével van hasonló tapasztalatom, egyfelől többször voltam ott (a G4 miatt kellett is) és általában a délelőtt beadott telefonért délután már mehettem, még akkor is mikor alaplap + kijelző csere volt), de egyszer ráhúztak egy majdnem 1 hónapig tartó szarakodást, rossz cikkszámon vették fel a telefont és meg kellett hozzá rendelni egy alkatrészt a világ másik feléről, ami nem is a G4-be való volt (ez csak utólag derült ki), addig jártam a nyakukra amíg megunták és kiállítottak egy papírt, amivel visszamehettem a Telekomhoz egy vadiúj készülékért. De összességében ha nincs ez az emberi mulasztás, akkor makulátlan lenne az "élményem" a szervizzel és ezért fontosnak is érzem, hogy prémium márkához prémium szerviz tartozzon. A háztól-házig szerviznek is gyorsabb az átfutása ha belföldön van, ha egy hétig távol van a telefonod, annak a nagy részét utazással tölti. A koronavírus pedig tényleg sok gondot okoz, illetve még komolyabb zavarokat okozott pár héttel/hónappal ezelőtt és ahol felére, harmadára csökkentették az egy légtérben egyszerre tartózkodó személyek számát, ott sajnos az átfutási idők is megnőnek és a kapkodásba hibák is csúszhatnak.

Új hozzászólás Aktív témák