- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MG5 menetpróba
- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Fotók, videók mobillal
- VoLTE/VoWiFi
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
ph Bemutatkozott a Dali koncepció a Zephyrus G14 csúcsnoteszeken, ami a testreszabhatóság új szintjét hozhatja el a hordozható masinák világába.
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Márkasógor Mindenki tudja, csak van aki szégyelli bevallani hogy nagy kufferba jó rakni... Ha jól emlékszem, a szedán talicska csomija 500 lityós, ami nem csak a kategóriában,hanem kb mindenhol benne van a top háromban. Jó kis szekér ez, igénytelen, bírja a ridegtartást, csak a lambda szonda a hisztis meg a pillangószelep.De az is csak ritkán, és egész baráti az ára. Hanem azt a kilométert ne vedd készpénznek, szinte lehetetlenség hogy csak ennyi lenne benne. Egy kettest még nyugodtan eléje lehet biggyeszteni, de igazából lényegtelen. Tartson sokáig, legyen sok örömöd benne! Ja, ha érdekel, segíthetek mélyládát belerakni!
-
Ja, a cím elég megtévesztő, meg a bevezetés is, azt hittem, valami nyálas romantikus izé lesz belőle, és gyorsan be is csuktam. De azért még egyszer nekifutottam, kíváncsi lettem, hogy lehet egy nő büdös És milyen jól tettem! Gratulálok még egyszer a verdához. Jó kis gép!
[ Szerkesztve ]
-
Ez itten a lényeg, főleg autóbuziknak:
Látható, hogy a súly-lóerő arány igen jó. Plusz meg van áldva egy rövid áttételű váltóval, ami miatt száznál háromezer fölött forog kicsivel.Jól mondom kolléga? Ez nem baj, a 16 szelepeseket érdemes kicsit noszogatni, hogy menjen is. Megy is, ha kell. Mennyei szívászajban lehet részünk, ha a szívócsonk elől levesszük azt a nagy buflák műanyagdobozt. Fogyasztásba nem számít, cserébe ha rálépsz a gázra, olyan hangja lesz, mintha tudna gyorsan is menni.[ Szerkesztve ]
-
A Yaris ideális tanulóautó. Viszonylag magasan ülsz, a négy sarkán hordja a kerekeit, fordulékony, jól átlátható. Plusz a fenntartási költségei sem vészesek. Csak az a furcsa digitális műszeregység középen...
-
-
válasz Hieronymus #14 üzenetére
Ezzel nem teljesen értek egyet,kivéve a végével. A súly -lóerő aránynak elhanyagolható része van a végsebességben. Azt az áttétel, vagyis a nyomatékváltó határozza meg.Sarkalatos példa: van egy 300 lóerős, öttonnás traktorom, 700nM forgatónyomatékkal, meg egy Renault Thalia-m. Melyik a gyorsabb? Persze egy könnyebb autó hamarabb eléri a végsebességét, ez igaz, de a végsebesség nagyságát a váltó határozza meg. Ennek nem csak a versenypályán van szerepe: egy autóval sokkal könnyebb az élet, ha kilencvenről markánsabban, lendületesebben gyorsul tovább, ezáltal sokkal könnyebb egy nyolcvan kilométer/órával haladó teherautót megelőzni. Mivel a KRESZ szerint az előzés a legveszélyesebb manőver a közlekedésben, ezért nem mindegy, hogy azt milyen gyorsan tudjuk végrehajtani. A könnyebb autó könnyebben gyorsul, ezért könnyebb is vele a közlekedés. Nem mellesleg kevesebbet is fogyaszt. Szívesen kitárgyalnám azt is, hogy a mostani autók, még az egyszerű városi kisautók közül sem lehet ilyen pehelysúlyút találni, amit meg mégis, abba nem fér el kényelmesen négy felnőtt ember, pláne nincs 500 literes csomagtartója, úgyhogy maradjunk annyiban, hogy a súly-lóerő arány igen jó.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Hieronymus #16 üzenetére
Szerintem mi két külön csatornát nézünk.
-
-
Mivel a komment nekem lett címezve, engedd meg hogy hozzzászóljak én is.( bár sok értelme nincs)
"Induláskor csak a robbanómotoros versenyautók képesek lépést tartani vele."
Ez itten a lényeg. induláskor.
Gyorsulástól szó sincs.
egyébként az elektromos autók akkumulátorát négyfázisúvá átalakítva az elektromotor kétütemű üzemmódban működik tovább, elektron szabadul fel a földkábelen, amit egy változó geometriájú turbókompresszoron átvezetve hatványozható a forgatónyomaték, ezáltal kedvezőbb lesz a fogyasztás,és nő a végsebesség. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- EAFC 24
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Melyik tápegységet vegyem?
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Diablo IV
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
- Delta 3400RPM 113CFM Ventilátor 12cm / 500+ Raktáron
- ASUS VS228DE 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
- Komplett igényes gamer PC (Monitor, alaplap, cpu, ház, táp,ssd, vga)
- Samsung S34BG850 G8 - 34" Ívelt Smart OLED - 3440x1440 175Hz - 0.1 ms - TrueBlack 400 - FreeSync
- Samsung Galaxy S21+ 5G 256GB Phantom Silver
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs