- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Fotók, videók mobillal
- Netfone
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
Már elérhető a Star Wars: Hunters
gp A próbaverziók és a régiós tesztek után végre befutott a teljes változat.
-
Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
ma A Motorola Edge (2024) ugyanazt tudja, mint a Fusion, de vezetékmentes töltéssel kiegészítve.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RawrrSoul
csendes tag
válasz Jack Hunter #2 üzenetére
Az' direktes lett.... Csak a legbátrabbak tudhatják meg az igazságot...
n o p e !
-
válasz Jack Hunter #2 üzenetére
"azt hittem, valami nyálas romantikus izé lesz belőle,"
Én is azt hittem, de nem.. "csak egy autó"..... viccet félretéve szolgáljon téged sokáig RawrrSoul.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Jack Hunter #7 üzenetére
Szerintem pont nem az. Ha egy yarissal tanulsz, és utána valami kombit veszel, akkor megszenvedsz a parkolással (is) . Ha egy kombival tanulsz, utána egy Yaris féle autó már gyerekjáték. És amíg tanulsz, ott van az autón a T jelzés, valószínűleg elnézőbb lesz veled a többi autós is. Élesben már ilyen nincs. Nem is engednék tanuló autónak yarist. Minimum valami sedan lenne az ideális. Lehet az Dacia, Opel, Volkswagen vagy bármi más.
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
válasz Jack Hunter #4 üzenetére
Látható, hogy a súly-lóerő arány igen jó.
Ne azt nézd! a súly - lóerő arány határozza meg a végsebességet. Németországon kívül teljesen lényegtelen. Legfeljebb a versenypályákon van jelentősége. De ott sem az elsődleges szempont.
A súly - nyomaték aránya határozza meg a jármű gyorsulását. Ami biztonsági szempont is fontos a kényelem mellett.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz Jack Hunter #15 üzenetére
Várjál egy kicsit.
A turbó egyetlen lóerőt sem ad a motorhoz. A maximális nyomatékot húzza szét szélesebb fordulatszám tartományba. Ugyan az az autó turbóval jobban gyorsul.
Az egysebességes elektromos autók végsebessége nagyjából 130 körül van.
Egy kis VW e-Up! a 83 lóerős motorjával nem agy dobás. De a maximális 210 Nm nyomatékát már az indulás utáni másodpercben képes leadni. Induláskor csak a robbanómotoros versenyautók képesek lépést tartani vele.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Korrektor
válasz Jack Hunter #12 üzenetére
Cadillac Escalade? Amatőröknek való javaslatom:
-
Somatom
veterán
válasz Jack Hunter #1 üzenetére
Igazából nagy punciba lehet jól pakolni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Precision 7530,15.6",4K UHD,i9-8950H,64GB DDR4,512GB SSD,6GB VGA,WIN11
- Samsung Galaxy Watch 4 44mm, Bluetooth, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S20 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó ASUS DUAL 3060 RTX 12 GB Bányászgép
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs