- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android szakmai topik
- MG5 menetpróba
- Honor Magic V2 - origami
- 5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
Hirdetés
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már elérhető a Star Wars: Hunters
gp A próbaverziók és a régiós tesztek után végre befutott a teljes változat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz Hieronymus #22 üzenetére
Te egy konkrét autót írtál példának. Én arra az egy konkrét példára reagáltam. Illetve arra a kijelentésedre miszerint egy vw e-up! menetteljesítményei induláskor egy versenyautóéhoz hasonlíthatóak. Ez nyilvánvalóan nem igaz. Utasként a turbós ladától kezdve az Octavia WRC-n át elég sok mindenbe volt szerencsém betenni a seggem, hidd el nekem egy versenyautó nem úgy indul meg. Nagyon nem.
"Ebben a 0 - 60 sebesség tartományban jobban gyorsulnak az elektromos autók."
Ezt sem merném így kijelenteni. Pl. a BMW i3 S (184hp) 3,3s alatt futja meg a 0-60km/h-t, a hasonló méretű, súlyú és teljesítményű Seat Ibiza Cupra 1.4 TSI DSG (180hp) 3.4s alatt. (-0.1s az elektromos javára).
A 0-100km/h sprintet 7.0s és 6.8s alatt futják meg (-0.2sec a benzines javára). Látszik, hogy a menetteljesítményeik szinte egyformák. Manapság a 6-7-8-9 akár 10 sebességes duplakuplungos váltók korát éljük amelyek olyan gyorsan dolgoznak, hogy egyáltalán nem is érezni bennük ülve a váltást. Néhány extrém példától eltekintve (pl. 1000+ lovas S Plaid) lassan eltűnik a különbség azonos hajtásmódú és súly/lóerő arányú elektromos és benzines között.[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Nyaralás topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Xbox Series X|S
- Horgász topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Óra topik
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Augusztustól PC-n is használható lesz a PlayStation VR2
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
- Dell Precision 7530,15.6",4K UHD,i9-8950H,64GB DDR4,512GB SSD,6GB VGA,WIN11
- Samsung Galaxy Watch 4 44mm, Bluetooth, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S20 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó ASUS DUAL 3060 RTX 12 GB Bányászgép
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs