Hirdetés

  • Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s

    ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.

  • Hauntii teszt

    gp Ki gondolta volna, hogy az élet és halál közti rés ennyire élvezetes lehet? Igaz, szín nem sok fért ebbe a birodalomba, de a Hauntii hangulatával, harcaival és apró fejtörőivel is képes elvarázsolni.

  • Retro Kocka Kuckó 2024

    lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!

Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz Hieronymus #22 üzenetére

    Te egy konkrét autót írtál példának. Én arra az egy konkrét példára reagáltam. Illetve arra a kijelentésedre miszerint egy vw e-up! menetteljesítményei induláskor egy versenyautóéhoz hasonlíthatóak. Ez nyilvánvalóan nem igaz. Utasként a turbós ladától kezdve az Octavia WRC-n át elég sok mindenbe volt szerencsém betenni a seggem, hidd el nekem egy versenyautó nem úgy indul meg. Nagyon nem.
    "Ebben a 0 - 60 sebesség tartományban jobban gyorsulnak az elektromos autók."
    Ezt sem merném így kijelenteni. Pl. a BMW i3 S (184hp) 3,3s alatt futja meg a 0-60km/h-t, a hasonló méretű, súlyú és teljesítményű Seat Ibiza Cupra 1.4 TSI DSG (180hp) 3.4s alatt. (-0.1s az elektromos javára).
    A 0-100km/h sprintet 7.0s és 6.8s alatt futják meg (-0.2sec a benzines javára). Látszik, hogy a menetteljesítményeik szinte egyformák. Manapság a 6-7-8-9 akár 10 sebességes duplakuplungos váltók korát éljük amelyek olyan gyorsan dolgoznak, hogy egyáltalán nem is érezni bennük ülve a váltást. Néhány extrém példától eltekintve (pl. 1000+ lovas S Plaid) lassan eltűnik a különbség azonos hajtásmódú és súly/lóerő arányú elektromos és benzines között.

    [ Szerkesztve ]

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák