- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Augusztustól nagyot változik a Shein élete
it Onnantól kezdve lesz a platformra érvényes az EU-ban a DSA, így számos kötelezettséget vesz a vállára a Shein.
-
Mégse száll ki a Meizu?
ma Egyelőre nem úgy tűnik, mintha ne maradt volna azért valamicske erőforrás az AI mellett a mobilokra is; újabb Meizu készülék tűnt fel.
-
Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
ph A gyártó egy 8 és egy 16 GB-os, inteles modellel jelentkezett, amiket ránézésre nem igazán tudnánk megkülönböztetni egymástól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
erdoke
titán
A HTC-s egyedi probléma lehet, valami az OS/Zune/készülék viszonylatban.
Úgy tűnik, egyes Samsung készülékeken még olyan régi driver volt, ami bekavart a frissítésnek (és ami elvileg nem lehetett volna rajta). 3 napon belülre ígért javítást a MS. Viszont a készülékek nem maradnak használhatatlanok, a MS szerint ha az akksi ki-be nem segít, a HR mindenképpen.(#26) hemaka
Ezek után a véleményed...[ Szerkesztve ]
A legjobb aláírás a héten
-
erdoke
titán
"OK guys
Please follow this
1. If backup process is in apparently prolonged state (exceeding the general 30-40 min) with no movement of progress (including stuck at 99/100%)
2. Disconnect the device from the PC
3. Pull the battery
4. Replace battery and power on
5. Device should reboot into the OSKernal6. We would recommend at this time, not to retry the update, as subsequent attempts will fail similarly. While we continue to investigate the issue, we would ask that you not attempt the update until your device alerts you of another update opportunity, in approximately 3 days’ time.
7. Last resort option if battery pull reset does not work, please consult your product documentation on Hard Resetting the device to factory default.
If your issue was resolved with these steps please let us know if it was by Removing the Battery or Hard Resetting the device.
Thanks"
Az elején "Hard Resting"-et javasoltak, de már javították. Nem hiszem, hogy a "kemény pihenő" sokat segített volna...
[ Szerkesztve ]
A legjobb aláírás a héten
-
erdoke
titán
Kamunak tűnik a hír, és ezt megerősítette pár Omnia 7 tulajdonos, akinek nem ment fel a frissítő update. Mindig felugrik a frissítés, amint rádugja PC-re (Zune-re) a készüléket.
(#60) caizzz
Annyira alaposan nem olvashattad a témát, ha a #35 után bemásoltad a #63-at.[ Szerkesztve ]
A legjobb aláírás a héten
-
erdoke
titán
válasz Valentino K. #87 üzenetére
Sejtettem, hogy OS/Zune/készülék hármason belüli probléma lesz, eddig csak Samsung készülékekkel volt frissítési probléma. Sőt, azok közül se minddel.
A legjobb aláírás a héten