- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- iPhone topik
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
erdoke
titán
"OK guys
Please follow this
1. If backup process is in apparently prolonged state (exceeding the general 30-40 min) with no movement of progress (including stuck at 99/100%)
2. Disconnect the device from the PC
3. Pull the battery
4. Replace battery and power on
5. Device should reboot into the OSKernal6. We would recommend at this time, not to retry the update, as subsequent attempts will fail similarly. While we continue to investigate the issue, we would ask that you not attempt the update until your device alerts you of another update opportunity, in approximately 3 days’ time.
7. Last resort option if battery pull reset does not work, please consult your product documentation on Hard Resetting the device to factory default.
If your issue was resolved with these steps please let us know if it was by Removing the Battery or Hard Resetting the device.
Thanks"
Az elején "Hard Resting"-et javasoltak, de már javították. Nem hiszem, hogy a "kemény pihenő" sokat segített volna...
[ Szerkesztve ]
A legjobb aláírás a héten