Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gorkmc

    tag

    válasz djvoyager #199 üzenetére

    Kösz a tippet a zajos, "robot" mikrofonra! Nem ez volt a megoldás.

    A gond a Telenor kártyával (szolgáltatóval?) van. Ha a Mobilhálózati beállítások - Hálózati módnál akár automatikusan (GSM/WCDMA) vagy manuálisan (csak WCDMA) elérhető a kártya számára a WCDMA akkor nagyon rossz minőségű hangot hall a hívott fél a bluetooth headseten keresztül. Néha a telefonkészülékes hang is rossz. Ha csak GSM-et használhat a Telenor akkor jó a hang mindkét oldalon. Teljesen más androidos készüléken is pont ugyanígy viselkedik. Több headsettel is tesztelve.

    Ugyanez a hiba nem áll fent a Telekom kártyával (szolgáltatóval). Vodafone kártyám nincs, azzal nem tudtam tesztelni.

    Most már csak vissza kéne állítanom a Mic értékeket a gyárira. Leírná valaki az MTK Engineering tool segítségével a Hardware Testing - Audio - Normal mode és Headset mode gyári Mic értékeit? Köszönöm!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák