- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#86973952
törölt tag
válasz #16820480 #89 üzenetére
Amikor azt mondják a nagyobb multik szakemberei, illetve a különböző ügynökségek, hogy reklám nélkül hosszútávon nem működik egy gyártó (sem), az azért jelent valamit. Vagy amikor a Coca Cola azt mondja, hogy nem teheti meg, hogy ne reklámozzon.
Xiaomi is a saját piacán, illetve Indiában sokat fektet brand építésre, marketingre, egyebekre. Lobbizik, pajtizik, kapcsolatokat épít. Otthon, valamint a környezetükben is megrekedtek volna, ha nem így tesznek. Bármiben le merem fogadni, hogy globálisan is ebbe az irányba fognak ellépni.
Xiaomi tipikus példája annak, hogy alacsony bevétellel is lehet létezni, de azért gondolom ők is szeretnének fejlődni globális szinten. Ezért (IS) drágulnak. Illetve már tettek értékét a név mögé.
[ Szerkesztve ]