Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #86973952

    törölt tag

    válasz #16820480 #89 üzenetére

    Amikor azt mondják a nagyobb multik szakemberei, illetve a különböző ügynökségek, hogy reklám nélkül hosszútávon nem működik egy gyártó (sem), az azért jelent valamit. Vagy amikor a Coca Cola azt mondja, hogy nem teheti meg, hogy ne reklámozzon.

    Xiaomi is a saját piacán, illetve Indiában sokat fektet brand építésre, marketingre, egyebekre. Lobbizik, pajtizik, kapcsolatokat épít. Otthon, valamint a környezetükben is megrekedtek volna, ha nem így tesznek. Bármiben le merem fogadni, hogy globálisan is ebbe az irányba fognak ellépni.

    Xiaomi tipikus példája annak, hogy alacsony bevétellel is lehet létezni, de azért gondolom ők is szeretnének fejlődni globális szinten. Ezért (IS) drágulnak. Illetve már tettek értékét a név mögé.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák