- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
<Lacy85>
addikt
Nálunk "sajnos" csak a sedan jöhet szóba. Párommal ezeket szeretjük.
Ha lenne ~10 milla környékén valami normális e-sedan, nem is gondolkodnánk.
Még a téli ~250km-t is bevállalnám. De nincs egy sem.
Ez a kategória megszűnt létezni elektromosban.
Mármint épeszű árkategóriában. -
cousin333
addikt
Bjorn tesztjei is ezt erősítik meg. Az új Ioniq legnagyobb hibája a töltési karakterisztika, ami sokkal rosszabb mint az elődjénél. Nem véletlen, hogy az 1000 km-s kihívást a 28 kWh-s verzió teljesítette hamarabb, megelőzve az e208-at(!), és a 38 kWh-s csak a harmadik lett ebben az összevetésben.
1000 km challenge e208
1000 km challenge Ioniq 28 kWh
1000 km challenge Ioniq 38 kWh"We spared no expense"
-
Tigerclaw
nagyúr
A 208-as nem eleve nem csak elektromosnak keszult.
Sokan reklamaljak az elektromos autoknal a kinezetet, mert hozzaszoknak a durvan kinezo autokhoz, hutoracsokhoz, konnyufem felnikhez, vagy specialis disztarcsakhoz.
Amig benzinesnel siman bealldoztak nemi legellenallast a menobb kinezetert es persze komolyabb szerepe van a hutoracsnak is, addig az elektromosoknal ki kell sajtolniuk mindent az alakbol, ezert zart az orra, ami meg egy Tesla 3-nal is kicsit furan nez ki, vagy zartak a felnik, disztarcsak. Mondhatni nem lehet egyszerre kis fogyasztasu az e-auto es meg az utolso divat szerinti meresz ufos/sportos valami.
A 208-nal bealdoztak nemi fogyasztast a megszokott jobb kinezetert, ezert ott a nagy, szinte szogletes meroleges orr, nagy meretu hutomaszkkal.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Noukoum
veterán
Az ioniq amúgy is élen áll a hatékonyságban, ráadásul az e208 nyíltan feláldozta azt a design miatt.
Amúgy is bőven elég ennyi hatótáv, akiknek nem azok még nagyon sokáig el sem gondolkodnak alsó kategóriás villanyautó vásárlásán. Mint ahogy a fikázók sem akarnak villanyautót, csak utálkozni kell mert ennyire képesek. Mások építenek, ők rombolnak az ország meg ott tart ahol.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC