Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rep3at

    őstag

    Két napja nagy nehézségek árán rendeltem meg a T-Mobile Webshopban egy Samsung Xcover 271 típusú telefont Dominó csomagban. Már maga a megrendelés is nehézkes volt, mivel akárhányszor elértem az utolsó lapra, a rendelés megerősítése gombra kattintva kis töltés után HIBA felirattal visszaküldött a rendszer az előző oldalra (Ez valószínüleg a webshop túlterheltége miatt lehetett). Megpróbáltam késő este, hátha akkor nem annyira leterhelt a rendszer, ám ekkor sem sikerült. Következő nap reggel több próba után végre elfogadta a rendelést, ám ezt is csak abból tudtam meg, hogy kaptam egy (automatikus) e-mailt , amelyben leírták, hogy nemsokára jeletkezik egy ügyintéző, meg, hogy anélkül, hogy nem jelentkezne, nem kezdik meg a kiszállítást. Az ügyintéző két napja nem jelentkezik. Ha belépek a webshopba az azonosítommal, szembetalálom magam azzal, hogy nincs folyamatban lévő rendelésem. Furcsán és kezdetlegesen működik a rendszer (több gépen is próbáltam, tehát ez nem gépspecifikus probléma).

    Forward thinking. كرر

  • rep3at

    őstag

    válasz Jadro #22 üzenetére

    Nekem nem jött meg a telefon még két hét múlva se, úgyhogy fogtam magam, bementem a városba és megvettem, egyszerre kaptam is. A rendeléssel meg azóta nem tudom, hogy mi lett mert elvileg folyamatban van, viszont két hete (mióta megvettem a boltban a telefont) sem kaptam róla több infót, úgyhogy lehet, hogy majd pár év múlva jön egy ugyanilyen teló, azt meg akkor csak azért is megveszem (akkorra már veterán mobil lesz).

    Forward thinking. كرر

Új hozzászólás Aktív témák