Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rep3at

    őstag

    Két napja nagy nehézségek árán rendeltem meg a T-Mobile Webshopban egy Samsung Xcover 271 típusú telefont Dominó csomagban. Már maga a megrendelés is nehézkes volt, mivel akárhányszor elértem az utolsó lapra, a rendelés megerősítése gombra kattintva kis töltés után HIBA felirattal visszaküldött a rendszer az előző oldalra (Ez valószínüleg a webshop túlterheltége miatt lehetett). Megpróbáltam késő este, hátha akkor nem annyira leterhelt a rendszer, ám ekkor sem sikerült. Következő nap reggel több próba után végre elfogadta a rendelést, ám ezt is csak abból tudtam meg, hogy kaptam egy (automatikus) e-mailt , amelyben leírták, hogy nemsokára jeletkezik egy ügyintéző, meg, hogy anélkül, hogy nem jelentkezne, nem kezdik meg a kiszállítást. Az ügyintéző két napja nem jelentkezik. Ha belépek a webshopba az azonosítommal, szembetalálom magam azzal, hogy nincs folyamatban lévő rendelésem. Furcsán és kezdetlegesen működik a rendszer (több gépen is próbáltam, tehát ez nem gépspecifikus probléma).

    Forward thinking. كرر

Új hozzászólás Aktív témák