- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic V2 - origami
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Holnap mutatkozik be a HMD Pulse Pro
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a V Rising teljes kiadása
gp Elsőként a PC-s változat érkezik jövő hónapban, később PlayStation 5-re is befut a program.
-
Nagyon gyorsan betilthatja az EU a TikTok újítását
it Amennyiben nem kap megfelelő válaszokat, az EU már csütörtökön betiltja a TikTok Lite jutalmazási programját.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rep3at
őstag
Két napja nagy nehézségek árán rendeltem meg a T-Mobile Webshopban egy Samsung Xcover 271 típusú telefont Dominó csomagban. Már maga a megrendelés is nehézkes volt, mivel akárhányszor elértem az utolsó lapra, a rendelés megerősítése gombra kattintva kis töltés után HIBA felirattal visszaküldött a rendszer az előző oldalra (Ez valószínüleg a webshop túlterheltége miatt lehetett). Megpróbáltam késő este, hátha akkor nem annyira leterhelt a rendszer, ám ekkor sem sikerült. Következő nap reggel több próba után végre elfogadta a rendelést, ám ezt is csak abból tudtam meg, hogy kaptam egy (automatikus) e-mailt , amelyben leírták, hogy nemsokára jeletkezik egy ügyintéző, meg, hogy anélkül, hogy nem jelentkezne, nem kezdik meg a kiszállítást. Az ügyintéző két napja nem jelentkezik. Ha belépek a webshopba az azonosítommal, szembetalálom magam azzal, hogy nincs folyamatban lévő rendelésem. Furcsán és kezdetlegesen működik a rendszer (több gépen is próbáltam, tehát ez nem gépspecifikus probléma).
Forward thinking. كرر