- Google Pixel 6/7/8 topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
Új hozzászólás Aktív témák
-
,
addikt
válasz Tikakukac #175 üzenetére
Nem tudom ezt miért nekem címezted, illetve hogy mihez kívántál sok sikert, de köszönöm.
Maga az eset egyébként sajnálatos, de ezt eddig is tudta mindenki, hogy ilyen és ehhez hasonló dolgok bármikor előfordulhatnak (és elő is fordulnak) bármelyik céggel. Az Emaggal is, meg a többivel is. Én személy szerint eddig csak a hazai cégekkel (számtech webshopok/boltok) szívtam, sajnos egyetlenegyet sem tudnék közülük mondani, amelyikkel hosszabb távon is pozitív tapasztalataim lettek volna.
Kávéfőzőhöz nem értek, soha nem vettem még, és nem is ittam kávét sem. Emagnál eddig amit garanciáztattam, azok számtech alkatrészek voltak, tápegységek, alaplapok, memóriák, videokártyák, durván 1 millió Ft értékben. Eddig panaszra okom nem lehet, ment minden, mint a karikacsapás. Ingyen elvitték, és ingyen hozták is a cserét. Konkrét javításra eddig csak 1 alkalommal került sor egy videokártya esetében, a többi esetben vagy kaptam egy vadonatúj terméket, vagy visszautalták a termék árát, szóval részemről le a kalappal előttük.
(Alzában szintén nem csalódtam még garanciáztatás ügyében, ugyanúgy ingyen viszik és hozzák is a csereterméket, vagy pedig utalják a termék árát.)