- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Íme az új Android Auto!
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iPhone topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
ph 2027-re érkezhet meg a vállalat 1,6 nm-es eljárása, de a sztárok inkább az olcsóbb node-ok lesznek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcat78
őstag
Ha a gazdasági részét nézzük, sok összetevős dolog. Akkor meg minden megközelítés (nem a trollkodás) on.... Sajnos. A közlekedésre a komplett gazdasági környezet hatással van. Minden téren. És ez hatványozottan igaz valamire, amit az ember adott esetben egy szolgáltatás részeként tart üzemben.
Pillanatnyilag a magán felhasználás mellett több érv szól(hat). Simán közlekedési eszközként tekintve a fenntartás költségeit sokkal kevesebb tényező befolyásolja egy magánembernél, mint ennek a járműnek a célközönségénél. Ilyen tekintetben az EV vs nem EV nagyon hamar, sokadrangú tényezővé válhat. Pusztán csak azért, mert folyamatosan változó (leginkább romló) gazdasági környezet alapján kéne tudni döntést hozni egy hosszú távú befektetésről. Ilyen tekintetben- szerintem- nincsen off a témához. Tekintve a teszt alanyát."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...