Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Degeczi

    nagyúr

    válasz Quqesz #8363 üzenetére

    Pontosan ezt mondja a linkelt poszt is... bár fene tudja, a madár nélküli Tesco-ban is hajlanak-e rá, de végülis elképzelhető

  • UFO1

    senior tag

    válasz Quqesz #8363 üzenetére

    Az árkülönbözet azt jelenti, hogy drágább lett, ha olcsóbb lenne (olyan van?? NINCS!), akkor röhögve cserélnék, nem!?
    Amit írtam úgy van a „madarasban” és valószínű a tecsoban is, sőt az összes multiban (szerintem minden boltban). Régebben volt is ilyen fogy. véd.-mi törvény (most nem tudom mi a pálya), hogy ha nem javítható csere vagy, ha ez nem megoldható, mert már nem forgalmazzák stb. akkor adták vissza a kp-t.

    Tipp 1: menj be egy másik tescoba és kérdezd meg lehet e cserélni (ne mond hogy már visszaadták a kp-t máshol), mivel nem javítható a „karperec”, úgy hogy te occon vetted. Valószínű azt mondják természetesen! Utána visszamész azzal a papírral (számlával) amit kaptál oda ahol visszaadták a lét, hogy te nem tudtad, hogy van olyan hogy árkülönbözet és szeretnél egy másik terméket, ha esetleg kekeckedik az ügyfélszolgálatos, hogy így meg úgy meg nem lehet, kérd a managert (nem árt munkaidőben menni 8-17?-18). Ő nagy valószínűséggel (100%) azt mondja, kaphatsz, amit feljebb vázoltam. Azzal meg ne törődj, ki mit bukik, mert elég nagy árréssel dolgoznak, ráadásul a beszállítótól kapnak a hibás darabért egy másik tehát anyagilag nem károsodnak, ezért nem is nagyon szoktak szívóskodni.
    Vittem vissza már 3 hónap után 50-100E közötti terméket (nem egyet, hibátlanul!) hogy nem úgy működik meg íze és kéne vissza a pénz. Mondták nem lehet → üzletvezető, manager → lehetett!

    Tipp 2: nem árt felnőtt kísérettel (ha te nem vagy az) odamenni vagy egy jó beszélőkéjű ismerőssel. Végső esetben panasz könyvel fenyegetés, mivel azt kötelesek kivizsgálni. Ha nem kezelik, rendesen a panaszod bírságot rónak ki. 1, 2, 3.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák