- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Mobil flották
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
klambi
addikt
Hááát nem is tudom... nekem ez még ahogy feljebb kolléga is említette, inkább teszt fázis. Magyarországi realitást nézzük... mi eléggé messze vagyunk attól, hogy csak a jelnlegi autópark 10%a elektromos legyen.. 15 éves autókkal járunk átlagban, DPF-et meg egrt offolnak... (remélem értitek az utalást). Jelenleg úgy érzem 2., 3. autónak lehetne venni kizárólag városban. De! A töltőállomások kevés száma (pláne keleti országrész) valamint a töltési idő eléggé szűkiti a felhasználási kört. Sokan elfelejtik a súlyát az akksiknak... ha a jelenlegi energiasürüséggel a felére lehetne csökkenteni a pakk súlyát már az is nagy előrelépés lenne... van még itt bőven fejlesztni.. Valamint a jó öreg nóta, valahol azt az elektromosságot is meg kell termelni, a nagy zöld németek is eléggé sok szén erőművet használnak... nem is beszélve, hogy mennyire fel kéne javítani az elektromos hálózatot a brutális felvételhez a rengeteg autó miatt... bőven jó még az a belső égésű!
"Mond szépen angolul: Gyors róka!"