Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lirion

    addikt

    válasz szilagyiv #39 üzenetére

    A reklám legtöbbször nem tudatosan hat, hanem tudatalatt bekúszik és akkor jön elő a hatása, amikor mondjuk épp vásárolsz. Sokszor azt se tudod, hogy amit épp megveszel, azt egy reklám miatt veszed meg, egyszerűen csak úgy érzed/hiszed, hogy neked az kell, mert..
    Ha már mosószer, honnan tudod, hogy az igényeidnek mi felel meg? Mosószer szakértő vagy tán vagy esetleg elolvasod a csomagolásra írt maszlagot, ami kőkemény reklám? Még a termék ára is marketing jellemző, nem viccből van, hogy A mosószer 3szor annyi, mint B, még akkor is, ha B a jobb (persze az ár nem reklám :) ).
    Különben nem minden reklám célja az eladás, sok olyan is van, ami csak márkaépítésre, márka népszerűsítésre készült és sok terméknél ez pont elég is (pl. a mosóporoknál pont elég ahhoz, hogy hasonló árak mellett melyiket válaszd).

    Egyébként te egy tipikus reklámkerülő vagy, ami kb. a lakosság negyedére igaz, de azért vannak olyan eszközök, amikkel a te csoportodat is remekül el lehet érni.

    Ja igen, az nem reklám, hogy az előtted elhaladó autó márkáját megnézed. :) Reklámnak csak azt tekintjük, amiért valaki fizet és ami a termék eladását, népszerűsítését, ismeretségének növelését segíti. A gerillamarketing a kakukktojás, bár azt is el kell valahogy indítani, szal végeredményben az sincs ingyen. :)

Új hozzászólás Aktív témák