- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Magisk
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lirion
addikt
válasz szilagyiv #39 üzenetére
A reklám legtöbbször nem tudatosan hat, hanem tudatalatt bekúszik és akkor jön elő a hatása, amikor mondjuk épp vásárolsz. Sokszor azt se tudod, hogy amit épp megveszel, azt egy reklám miatt veszed meg, egyszerűen csak úgy érzed/hiszed, hogy neked az kell, mert..
Ha már mosószer, honnan tudod, hogy az igényeidnek mi felel meg? Mosószer szakértő vagy tán vagy esetleg elolvasod a csomagolásra írt maszlagot, ami kőkemény reklám? Még a termék ára is marketing jellemző, nem viccből van, hogy A mosószer 3szor annyi, mint B, még akkor is, ha B a jobb (persze az ár nem reklám ).
Különben nem minden reklám célja az eladás, sok olyan is van, ami csak márkaépítésre, márka népszerűsítésre készült és sok terméknél ez pont elég is (pl. a mosóporoknál pont elég ahhoz, hogy hasonló árak mellett melyiket válaszd).Egyébként te egy tipikus reklámkerülő vagy, ami kb. a lakosság negyedére igaz, de azért vannak olyan eszközök, amikkel a te csoportodat is remekül el lehet érni.
Ja igen, az nem reklám, hogy az előtted elhaladó autó márkáját megnézed. Reklámnak csak azt tekintjük, amiért valaki fizet és ami a termék eladását, népszerűsítését, ismeretségének növelését segíti. A gerillamarketing a kakukktojás, bár azt is el kell valahogy indítani, szal végeredményben az sincs ingyen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Ukrajnai háború
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen