Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz vicze #10 üzenetére

    Hat igen, az amazon telefonvasarlas szempontjabol altalaban szuboptimalis. :DDD
    De egyebkent jogos, eszembe se jutott, hogy ezt is figyelembe vegyem, es ugy meg aztan plane jo az ar. :K

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • RaveForce

    veterán

    válasz vicze #16 üzenetére

    Ha huawei lenne rairva egybol csucsszuper deal lenne neki is :))

    „egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law

  • H.Istvan25

    senior tag

    válasz vicze #27 üzenetére

    Szinte azonos? A Mate 9-et 170-ért vettem ez meg lesz vagy 250-270. Netto ár van a cikkben. És csak a processzora lesz jobb, kamera, kijelző meg minden más gyengébb. Meg nézz már rá hogy fognak kinézni ezek a szerencsétlen Sonyk :D. Ja és 4,6 col? Kösz nem :D

    [ Szerkesztve ]

    Huawei Mate 9

  • pumpedlix

    tag

    válasz vicze #27 üzenetére

    Huawei Mate 9 megjelenése 2016.november kezdőár 260 000 Ft
    Sony Xperia XZ megjelenése 2016 október kezdőár 240 000 Ft

    Ha csak úgy egymás mellé teszed a két készüléket melyek akkor az adott gyártó csúcsmodelljei voltak, a Huawei Mate 9 nem kicsit alázza és gyalázza le az Xperia XZ-t mindezt 20-25 ezer forintos árkülönbözettel.

  • #16514048

    törölt tag

    válasz vicze #26 üzenetére

    Nem vagyok képben, mi az az egyedi kamera hardver, ami miatt nem lehet támogatva benne a camera2 API, minden más gyártó viszont képes rá?