Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pcnet

    addikt

    Néhány napja Telekom bekapcsolta a VoLTE-t a másod kártyámon, ami egy Galaxy A3 (2017)-ben van. Hétvégére kicseréltem a kártyákat, hátha a fő kártyámra is bekapcsolják. Hallottam, hogy sokat kell küzdeni az ügyfélszolgálaton mire bekapcsolják. A SIM cserés elméletem nem jött be, ma felhívtam az ügyfélszolgálatot, 2 perc alatt bekapcsolták. Vandával gyűlt meg a bajom, negyed órán át küzdöttem vele, mert se VoLTE, se VoiceOverLTE, se 4G hangra nem jutottam el az illetékeshez. Folyton mobilnet csomagot akart bekapcsolni vagy SIM kártyát aktiváltatni. Végül eljutottam adategyeztetésig, mondtam, hogy sorry, Vanda ide kapcsolt. Onnan kapcsoltak egy illetékeshez és 2 perc alatt már aktív is volt a szolgáltatás. Még A3ban volt a SIM, kipróbáltam, működött a VoLTE. Vissza tettetem O6-ba, ez alapján bekapcsoltam a VoLTE-t, majd ellenőriztem, hogy a Mobilhálózatoknál is be van kapcsolva, de ha hívást indítok, megszakad a mobilnet. Mi lehet a gond? Kell hozzá profilt is aktiválni PC-n?

    Szerk: Mindkét kártyám Dominós.

    Köszi a segítséget! :R

    [ Szerkesztve ]

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

Új hozzászólás Aktív témák