Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz paprobert #46 üzenetére

    Amugy ezt a reszet En se ertem.
    Siman a DDR5 nem indokolja, akkor sem, ha ubertuning profillal van hajtva.
    Siman a magas orajel potencial nem indokolja, mert lefele is tud skalazodni szepen, illetve meg is teszi.
    Siman a PciE5 szinten nem indokolja elvileg.
    IO lapka csikszelesseggel konkretan csokkennie kene a fogyasztasnak.

    Szoval, nem latok semmi, de semmi okot ra, hogy ez miert van. Remelem majd valaki nalam okosabb kiderivalja, meg azt is, hogy ez amugy hardveres, vagy szoftveres korlat, mert utobbi esetben no para, biztos lesz valami patch, csak tipikus uj ram generacios cumi bingo, de ha hardveres, akkor viszont erdekelne, hogy mi es miert, es hogy platformfuggo, vagy az intelt is erinteni fogja.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • Atee94

    csendes tag

    válasz paprobert #260 üzenetére

    Talán eddig az egyetlen game ami next-gen legalábbis kinézetre, a cyberpunk és ott se CPU bottleneck van, kb 40-50 százalékos a kihasználtság csúcsidőben.
    Ez mellett a Mátrix Awakens demo egy kiforratlan még korai szakaszban lévő, mondhatni optimalizálatlan motor(Unreal Engine 5) leendő képességeit mutatja meg, hogy látványban mit fog tudni.Szerintem ott is cpu részről simán kilehetne hozni a fluid 60 fps-t de lehet még többet.

    Edit:Ez mellett még a DirectStorage is hozhat a leendőbeli játékoknál előnyt CPU vonalon, ha tényleg úgy sül el ahogy promózzák az egészet.

    [ Szerkesztve ]

    "The only thing here built to last is the engine that turns your world to trash" - Slum Planet, 3teeth

  • Atee94

    csendes tag

    válasz paprobert #264 üzenetére