Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Nem rossz, de ezek az idle desktop fogyasztasi adatok brutalisak. 85W ugy, hogy nem csinal semmit, csak uresjaratban csucsul, az elfogadhatatlan, legalabbis szamomra. Ertem, hogy ez nem feltetlen a proci hibaja (bar ez majd kiderul az inteles DDR5+PciE5 platform tesztjekor), de akkor is. A teljesitmeny, az arazas, a sebessegbeni ugras az elozo generaciohoz kepest csodas, ilyen szempontbol le a kalappal, tenyleg. De nem lennek hajlando olyan konfigot osszerakni, ami ennyit eszik idle-ben.
    Tovabbra is ugy erzem, hogy 1-2 generacio (ev) mulva lesz jo otlet DDR5-os platformba fektetni, addigra valoszinuleg javitjak ezeket a hibakat. Addig meg early adpoter jatek lesz.

    ui.: Ilyen szintu fogyasztasnovekedes mellett nem josolok sok jot ennek a generacionak a mobil verziojanal sem. Botranyosan szar idle akkuidokre szamitok ez alapjan, plane a kozvetlen elodhoz kepest.

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz S_x96x_S #38 üzenetére

    65W is rengeteg.
    Az nagyon jol hangzik, hogy egy ilyen korlat mellett is ennyire jol teljesit, ha terhelve van, ez alapjan ha vennek, nalam igy menne, plane hogy single core load mellett gyakorlatilag nincs a teljesitmenyre hatassal a korlatozas. Viszont az uresjarati fogyasztas igy is brutalis. Es megmondom oszinten, az nalam pont ugyan annyira szamit, mint a terheles alatti fogyasztas.

    Ha tudna olyat, hogy 65W-os korlat mellett a fenti szamokat hozva uresjaratban nagyon maximum 35W korul eszik, az elfogadhato lenne. 25W mar konkretan jo lenne. E folott viszont egyszeruen sok es -plane nyaron- kenyelmetlen lesz hasznalni ezt a szeriat.