- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gave
addikt
válasz Farkassacred #8 üzenetére
Mind történetben, mind autókban, mind tuningban és a körözést illetően.
Igen, jól összefoglaltad, igazából tényleg ezeken fog múlni, hogy ki hová pozícionálja a Heat-et a többihez képest. Nekem annyi, hogy a kedvencek bekerültek, Aston DB, Porsche GT. A tuning nem nagy szám, de nem is kellett annyit foglalkozni vele, hamarabb lehetet vinni tovább a versenyekre.A körözés tényleg nagyon rossz lett, én azt úgy kezeltem, hogy általában bevásároltam 1-2 autót a pénzből, így nem volt veszteni való, és akkor megpróbáltam teljesíteni 1 nekifutásra annyi rep pontos versenyt amennyit értelmesnek láttam az időért cserébe.
AuraSync: Mobilos élményem nincs, de simán elhiszem, hogy már ott is felülmúlják amit az EA kiostoroz évente