- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Az Insta360 ellen fordítja a hatóságokat a GoPro
it Az USA kivizsgálja a GoPro panaszát: a cég szerint egy kínai vállalat sérti a szabadalmaikat, ezért az Insta360 termékek importját is betiltatnák.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pzstm
titán
Nekem sem nyerte el igazán a tetszésemet, egy röpke 10 perces kipróbálás után. Így részemről biztos nem ruházok be rá...
iPhone 15 Pro Max 256GB Black |Macbook Air M1|Xbox Series X|Írhatsz nyugodtan, de x64 alatt nem barátkozom :)| I'm not special...I'm just limited edition!
-
FefeeX
veterán
Sajnos a demót nem lehet már leszedni x360-ra, pedig elvileg ugye konzolon nincsenek bugok - PC-n pont a bugok miatt nem akarom kipróbálni, megvenni pedig zsákbamacskát 10k+ értéken nem fogom... Nagyjából azért nem tűnik rossznak, multizható, csak szívesen ki is próbálnám
-
félisten
Mindenki annyira utálja ezt mint a Pro Streetet?
Az is NFS széria legkedvesebb tagja számomra évek óta.Sebaj, pár hónap és fillérekért lesz HP.
-
szabod
senior tag
Én láttam benne a régi NFS-ek jeleit, de ez a kanyarban driftelés nagyon elvágta nálam a játékot...
-
Morden24
nagyúr
Melyik volt az, ahol voltak segítőid, akiket pl. aszfalt-tomahawk rakétaként bele lehetett durrantani az ellenfelekbe? Mert játékmenetben az volt a legalja az NFS-eknek.
Na mondjuk az UC sem volt rossz a bossfightokkal.Én már régóta mondom, az NFS-nek el kellett volna menni dtrack/interstate irányba. Veyronra gauss-ágyú, vagy oldschool Challenger két nagypapával a tetőn, esetleg rakétavetős Aston a la James Bond, és mehet a szalagkorláton kanyarodós arcade kontrollerrángatás.
Akkor legalább vicces lenne.
Sectumsempra - For Enemies
-
#72042496
törölt tag
Nekem sem tetszik, gondoltam majd megszokom és megszeretem, de egyre kevesebb esélyt látok rá. Biztos öregszem.
A "csúcs" az volt, amikor fél óra játék után már McLarennel csapattam. Semmi hangulata. Nem érzem azt, hogy ez egy vadállat gép, éppúgy viselkedik, mint bármelyik másik és menni is éppúgy kell vele: padlógáz, drift és ha felkenem valahová akkor max. vesztek pár másodpercet, semmi gond. Bezzeg, amikor a 4. rész vége felé meglett az a kocsi, megindult, mint a veszedelem, én meg izzadt kézzel kapaszkodtam a kormányba... nehogy odacsapjam valamihez, mert nem elég, hogy szétmegy és nem nyerem meg a versenyt, pluszban még a gatyám is rámegy a javításra. Biztos öregszem, de számomra akkor is az marad a 3. rész igazi újragondolása, nem ez az új vacak.
[ Szerkesztve ]
-
Morden24
nagyúr
Mondjuk nem akarok köcsögösködni, de az NFS-ben amúgy is az járta, hogy a 2 tonnás Veyront ugyanúgy tolta a kevesebb, mint feleannyit nyomó Elise, mint bármelyik másik autó, a nitró iránykorrekcióra való, a szalagkorlát meg kvázi driving aid, de egyébként is tökmindegy, mert ha túl jó vagy, akkkor a gép bevág egy catchup-ot, vagy eléd rak egy civilt, aki mindent megtesz, hogy meteorként csapódhass belé.
Fizika, mármint ahogyan azt ezen a bolygón, ebben az univerzumban értelmezzük, nincsen ezekben a játékokban.
Sectumsempra - For Enemies
-
mephi666
nagyúr
na igen régen majdnem bef*stam, amikor erősebb kocsit vettem és remegő kézzel tudtam csak vezetni.... számomra az etalon még mindig az 5. rész: imádom a porsche-ket és oda-vissza voltam azért a részért... tényleg izgalmas, hogy először szórakoztam a porszívóhangú veterán gépekkel és végigdöcögtem a pályákat, majd jöttek a komolyabbak... persze mindegyiket máshogy kellett vezetni, mert úgy vitte a kocsit a segge, mint a huzat... és ott is kellett költeni a javításra rendesen... ha párszor oldalbacsaptam a kocsit, már meg is változott a handling... iszonyú boldog voltam, ha karcolás nélkül nyertem futamot... és arról nem is beszéltem, mennyivel hangulatosabb pályák voltak... normandiát imádtam már a demóban is és minden irányból élveztem rajta a száguldást...
#11: az nem carbon, hanem **arbon rühelltem... ott tényleg "wtf?" fejjel néztem, amikor az agresszív figura magyarázta, mire jók a spec. képességek... nevetséges...
#9: engem mondjuk a mw-ben a gyorsulási verseny bosszantott... pár helyen le volt scriptelve, hogy ha 1 bizonyos pontra érsz, akkor induljon ki eléd a paraszt jobbról... itt csak sávot tudtál váltani, mert nem engedte úgy irányítani a gépet, mint versenyen... ha téptél ezerrel, oldalba kaptad a köcsögöt és összetörtél... ha a szemközti sávban akartál elhúzni, akkor ő kapott oldalba és game over ha pedig lelassítottál, leelőztek és buktál... csomó ilyen versenyt csak úgy tudtam megnyerni, ha falnak nyomtam az ellent és kiejtettem... (de addigra már a hajam téptem idegességemben)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Morden24
nagyúr
Hát, én egy komplett rebootot várok már NFS termén. Azaz nem várok, de csak akkor fog érdekelni.
Ez a túlmisztifikált, túlcsicsázott bling gettókultúra számomra okádék, sosem bírtam, ezután sem fogom (a faszt&fúriusz filmtől is kijött a belem). A kocsik is irritálnak - egyszerűen hülyén érzem magam, hogy párezer dolláros utcai futamokat tolok egy Veyronnal (ami tuningolt, bmeg, tuningolt Veyron, hát besza-behu), ami egyébként uscve egy misi USD-ben kifejezve. Emlékszem, UC-ben valami 300K$-be került... igen, engem ez is bosszant, hogy írnak valami nevetséges árat csak azért, hogy a vérpisti már 2 óra játékidő után a legmenőbb verdával bully-skodhasson a pályán, de persze így már nem lenne játék a játék, ergo a rozzer GT-R meg az SUV röhögve catchup-ol vele akár egyenes szakaszon is (azt most hagyjuk, hogy hogyan viselkedik egy Pagani, vagy akár a Veyron power lap során... erről azért jóval valóságosabb képet ad egy Forza 3 teszem azt, ahol bizony a fék nem arra való, hogy seggbetoszasd magadat a mögötted jövővel, aminek a hatása persze mindössze annyi, hogy őt kiejted, te meg visszanyered a sebességet a zúzástól ).Egy szó, mint száz: az utóbbi idők NFS-eit általában csak érintőlegesen próbáltam ki (párat még úgy sem), de a sajtreszelővel rejszolás szabálya érvényes ezekre is: mérsékelten szórakoztató, de inkább fájdalmas.
Szerk.: Ja, és akkor még nem beszéltünk a kocsik hangjáról. Nem, a fenébe is, nem olyan.
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
#72042496
törölt tag
A Porschékat én is szeretem, meg is haragudtam a játékra, amikor észrevettem, hogy nem lehet megvenni benne az összes autót. Kettővel kevesebbet engedett csak, mint amennyi elérhető. Bár én a használt piacról is összekukáztam a jobbakat, mert a szalonból nem lehetett elhozni az összes évjárat minden típusát.
Nekem a Pireneusok és Feketeerdő volt a kedvenc pályám. Utóbbi jó kis kihívás volt, főleg egy megpöckölt 930 Turbóval. Rajt után otthagyta a mezőnyt, de aztán jött a kanyar... Azt hiszem amúgy pénzt is kaptál érte, ha nem ütköztél a versenyen.
Windows 7 alatt sajna nem indul, vagy ha mégis, meghülyül a bluetooth-os billentyűzettől. Mármint úgy hülyül meg, hogy a kormányt sem tudom beállítani hozzá. Pedig jó lenne menni vele, a mai napig megvannak a mentések.
[ Szerkesztve ]
-
trickyy
senior tag
Szerintem elég unalmasak már ezek az NFS játékok,kicsit olyan mint a Fifa évente kijön 1 új game kevés újítással,egyre szarabb.
-
Necroman_Mk2
őstag
válasz Barthezz2 #23 üzenetére
Nekem a rendes, dobozos verziónál nem volt ilyen probléma.
Ha ez csak a crackeltnél áll fenn, akkor ne számítsatok javító patchreUI: amúgy tetszett a teszted.
(#8) Balika911 Az a McLaren MP4-12C, és nem az F1. Szóval ne izgulj, lesz még durvább kocsi is a játékban.
Igazából a kocsilista második felében egyre durvul, és nem gyenge-erősre osztódik, hanem erős-erősebb-nagyon erős-legerősebb.[ Szerkesztve ]
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
-
#72042496
törölt tag
válasz Necroman_Mk2 #24 üzenetére
Az nem MP4 volt, hanem a klasszikus F1 (Ultimate Roadcar nevű tesztvezetés ha jól emlékszem), de nem ez a lényeg, hanem hogy ugyanúgy viselkedik, mint mondjuk egy Mitsubishi Lancer.
-
MODERÁTOR
válasz Necroman_Mk2 #24 üzenetére
Patch changelog:
* Alt+Tab-olás után, ha visszatért az ember a játékba, fák és egyéb tereptárgyak mindenfelé megjelentek.
* Néhány gépen az irányítás megváltoztatását (kormány, gamepad, billentyűzet esetében) nem mentette el a játék. A hiba javításra kerül a patch-ben.
* Korrigálták a fagyást, amely akkor következett be, ha a játékos a Karrier térképre ment rögtön a játék indítása után.
* Néhány egyéb összeomlást okozó hibát is sikerült orvosolni.
* A kormánynál érzékelhető holttér immár kijavításra került, mostantól nincs egyáltalán holttér.
* A motor hangereje túl alacsony volt, ez a problémát is megoldották.
* Az AMD/ATi videókártya tulajok által tapasztalt fagyást is javították a grafikus kártyák gyártói, ami akkor következett be, ha a driverből erőszakolták a játékra az Anit-Aliasing (élsimítás) grafikus funkciót. A program valahányszor az autó kiválasztása menübe értek volna a felhasználók, mindig kilépett hibaüzenettel. Mint kiderült, az AMD/ATi javítja ezt a hibát a következő, 10.12-es Catalyst driverben, mely december második hetében várható.Szóval nem a crack a gond.
Everybody lies.
-
-
McCoy20
tag
válasz Necroman_Mk2 #27 üzenetére
Nekem azon kívül, hogy a játék egy kicsit bekoráltozott (nincs normális free ride) és hogy az autó hangja alig hallható egész rendben van, nem azt mondom hogy ez a jó, de undecover és pro street minőségéhez képest ez "csúcs"
Valahogy érezni rajta azt "feelinget" amint annakidején az elős Hot Pursuitben, hogy mész mint ökör és nyomod le a többit úgy ahogy tudod + a zsernyákokat is.
Itt már ugye egy kicsit agyamentebb módon, de arra tökélletes, hogy azt a szabad fél órámat eltöltsem vele ami mostanság rendelkezésre áll
-
senior tag
A foci az foci! A grafikán tudnak csak fejleszteni. Szerintem elég fantázia dúsak a fejlesztők, próbálkoznak:manager;street érdekes megközelítések. Az NFS ugyan nem brillírozik szerintem se, de nagy széria és nem szabad leírni, képes nagy dolgokra még...
"Az életben soha semmi nem lesz elég,de élünk és harcolunk!"
-
stikyo
tag
"Az AI sokszor lazán otthagy, megelőz, aztán vagy megelőzhetetlen, vagy célegyenes előtt szinte megáll, és vesztett helyzetből nyerünk mégis. Persze ha én húzok el, akkor egy pillanat alatt beérnek."
Tényleg, én ugyanezt éreztem... nem kicsit szar ez a játék, egyedül a grafika jó, meg pár ötlet. Nincs már súlya ezeknek a játékoknak, egyszerűen olyanok, mintha filmrendezőknek adnának csak munkát a készítésük során.Aktuális modding: www.minimod.posterous.com
-
nuke7
veterán
szerintem nincs igazad.
én a hot pursuit -tal (nfs 3) ismerkedtem meg, és nagyon bejött.
utána jött a 2. (sulis gépeken az volt)
utána a 4 és az 5(porsche) igencsak kimaradt. a 4ben leginkább az nem tetszett, hogy törtek az autók.
aztán jöttek az underground -ok, mind2 nagyon-nagyon eltalált lett, talán az 1 mégjobban, de én mind2-t nagyon élveztem. a Most wanted is igazi csemege volt számomra.
A carbon nem jött be, nagyon nem. A Pro street-et csak az UnderCover után probáltam ki, az sem jött be, egyáltalán nem nfs feeling volt, VISZONT az undercover nagyon is az, leginkább a most wanted folytatása. A shift pont ugyanannyira nem tetszik, mint a pro street. nem köt le. az undercover meg igen.https://youtube.com/user/nuke7
-
aLstaR
tag
Sziasztok!
Egy érdekes dolgot vettem észre HFSHP-ban. Ati tulaj vagyok, és CF-be van kötve két kártya nálam. Sajnos arra már rájöttem, hogy a játék nem támogatja a CF-et, mivel egy kártyával gyorsabb, mint ha két kártyát használnék.
A neten böngésztem, s a következőt találtam. Azt írták egy fórumban, hogy az "NFS11.exe"-t módosítani kell "Dirt2.exe"-re, s akkor a maximális 60 frame limitet kapjuk a játékban. Gondoltam adok neki egy próbát, hátha...
Meglepődve tapasztaltam, hogy a játék így CF-ben is állandó 60 framen fut.
Esetleg akinek egy kártyája van, megpróbálhatná, hogyan alakulnak Frapsban az fpsek. -
zsoltti
senior tag
Szerintem az NFS Porsche Volt eddig a legszínvonalasabb játék az NFS sorozatközül!
-
hohoo
senior tag
Az nfs-nek úgy a hp2-vel vége... az ug1-2 valami más volt. Az után meg szimpla langyos barna kupac a a fűben. A shitnek még a neve is illik az állagához
[ Szerkesztve ]
T-home extra csomag monopolterületen 6500 ft/hó, versenyterületen ahol Digi vagy UPC is van pedig 2990 ft/hó. Köszönjük!
-
fekete néger
csendes tag
hali
sztem a legjobb rész a most wanted volt nekem azért tetszett mert nem pályásvolt hanemutcai
a shiftnekámjobb a grafikája de a gran turismo 4-et csorták nagyonnokia n82 n73 e71 ps1 ps2 ps3 psp xbox360 forever :D
-
horvathkrisz
addikt
Sziasztok,
tud valaki megoldást arra, hogy miért nem menti el a játék a kormány beállításokat?
Eredeti a szoftver és az 1.20-as patch is fent van. -
cronaldofunn
csendes tag
hello.az lenne a problémám hogy az NFS Hot Pursuitottal játszani tudok de ahányszor kilépek annyiszor kell megint beállítani az irányitást ami rohadtul idegesítő egy idő után neten annyit találtam hogy patch-elni kell és az összes létező patch fentvan de vmi mégsem klappol :S ha valaki tudna segíteni azt megköszöném
Új hozzászólás Aktív témák
- -31% ÚJ BONTATLAN Lenovo Legion 5 Pro:R7 6800H,16GB DDR5,1TB,16" QHD+ 500nit 100% sRGB,RTX 3070 150W
- Asus Rog Ally Z1 Extreme
- SAPPHIRE INCA EP-10 - 10 x RX 5700 XT - professzionális bányászgép - eladó!
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Legion 7, 16,0"WQXGA, Ryzen 9 6900HX, 32 GB DDR5, RX6850M XT 12 GB, 1TB SSD, 1,5+ év garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen