- iPhone topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bodoo
tag
válasz mazsi1911 #43 üzenetére
valóban jobb lenne a Google féle megoldás, csak az még nincs Magyarországon
Ahogy korábban írtam, ma elindítottam a folyamatot, hogy nekem is legyen MobilTárcám. Telekom és OTP ügyfél vagyok, úgyhogy szinte minden adott. Bár a függetlenül máshol vásárolt Samsung Galaxy S4 Octa (i9500) telefonom nem volt a támogatott telefonok listáján csak a többi S4 verzió, de azért hátha. Letöltöttem az alkalmazást, működött, meg is jelent az NFC-ben a fizetési szolgáltatásoknál, csak írta, hogy kell az új SIM. Elmentem egy T Pontba, ingyen kicseréltettem a tizenakárhány éves Westel 900 SIM kártyám, ennek úgyis ideje volt már. Az új SIMen először nem volt mobilinternetem, de +1 újraindítás után tökéletesen működött.
A MobilTárca alkalmazás azt írta, hogy az előfizetésem miatt nem tudja aktiválni a szolgáltatást ezért hívjam fel az ügyfélszolgálatot a +36 80 470 025-ös zöldszámon. Felhívtam, a nagyon kedves ügyintéző bekérte pár adatom (nevem, telefonszámom, ügyfél jelszó 3 számjegye), majd mondta hogy fogok kapni pár SMS-t amivel ne foglalkozzak, fel fog hívni ha sikerült az aktiválás. Jöttek is SMS-ek sikertelen aktiválási kísérletekről. Visszahívott, és mondta hogy jelzi a hibát az illetékeseknek, csak pár adatot kér a telefonomról, amiből ki is derült azonnal mi a gond. A MobilTárca Telekom-os verziója csak Telekom függő, Telekom gyári ROM-os, és rootolatlan telefonnal működik. Én egyik feltételnek sem felelek meg sajna. A hölgy szerint előfordul hogy más fajta nem támogatott telefonon is működik a szolgáltatás, de ez nagyon ritka, kb 2% az esélye szerinte. Szóval sajnos nekem nem lesz MobilTárcám az én S4-emen, Szerencse hogy a Mastercard Mobile Paypass kártya kiváltását a legutolsó lépésnek hagytam. Még nem terveztem a telefon leváltását úgyhogy várok a Wallet-re, addig meg kicseréltetem a bankkártyám, mert megdöglött rajta a PayPass chip, általában minden hol ezzel fizetek.[ Szerkesztve ]
POCO F2 Pro 256 GB - Phantom White
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH
- Üzletből, gyártói garanciával, Lenovo Yoga Slim 7 Pro, i5/16GBRAM/512GBSSD/14,1" 2,8K OLED
- Realme GT Neo2 5G 256GB
- M.2 2280 256GB SSD-k eladók Ingyen posta
- DELL WD15 Type-C Fekete +130W Töltő Ingyen szállítás