- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Amazfit GTS 4 Mini - bármely csuklóra
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bodoo
tag
válasz mazsi1911 #43 üzenetére
valóban jobb lenne a Google féle megoldás, csak az még nincs Magyarországon
Ahogy korábban írtam, ma elindítottam a folyamatot, hogy nekem is legyen MobilTárcám. Telekom és OTP ügyfél vagyok, úgyhogy szinte minden adott. Bár a függetlenül máshol vásárolt Samsung Galaxy S4 Octa (i9500) telefonom nem volt a támogatott telefonok listáján csak a többi S4 verzió, de azért hátha. Letöltöttem az alkalmazást, működött, meg is jelent az NFC-ben a fizetési szolgáltatásoknál, csak írta, hogy kell az új SIM. Elmentem egy T Pontba, ingyen kicseréltettem a tizenakárhány éves Westel 900 SIM kártyám, ennek úgyis ideje volt már. Az új SIMen először nem volt mobilinternetem, de +1 újraindítás után tökéletesen működött.
A MobilTárca alkalmazás azt írta, hogy az előfizetésem miatt nem tudja aktiválni a szolgáltatást ezért hívjam fel az ügyfélszolgálatot a +36 80 470 025-ös zöldszámon. Felhívtam, a nagyon kedves ügyintéző bekérte pár adatom (nevem, telefonszámom, ügyfél jelszó 3 számjegye), majd mondta hogy fogok kapni pár SMS-t amivel ne foglalkozzak, fel fog hívni ha sikerült az aktiválás. Jöttek is SMS-ek sikertelen aktiválási kísérletekről. Visszahívott, és mondta hogy jelzi a hibát az illetékeseknek, csak pár adatot kér a telefonomról, amiből ki is derült azonnal mi a gond. A MobilTárca Telekom-os verziója csak Telekom függő, Telekom gyári ROM-os, és rootolatlan telefonnal működik. Én egyik feltételnek sem felelek meg sajna. A hölgy szerint előfordul hogy más fajta nem támogatott telefonon is működik a szolgáltatás, de ez nagyon ritka, kb 2% az esélye szerinte. Szóval sajnos nekem nem lesz MobilTárcám az én S4-emen, Szerencse hogy a Mastercard Mobile Paypass kártya kiváltását a legutolsó lépésnek hagytam. Még nem terveztem a telefon leváltását úgyhogy várok a Wallet-re, addig meg kicseréltetem a bankkártyám, mert megdöglött rajta a PayPass chip, általában minden hol ezzel fizetek.[ Szerkesztve ]
POCO F2 Pro 256 GB - Phantom White
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Politika
- E-roller topik
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)
- S23 Ultra 4 hónapos tokkal, garanciával eladó!!
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH