- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
A garanciát egyetlen dolog miatt is bukhatod. Ha elhal az akksid garanciális időn belül, de előtte rá is öntötted a kólát a telefonra (ami az akksit nem érte el), akkor hiába reklamálsz, hogy oké, beázott, de az akksi amúgy is szar volt. Ugrott a garancia, viszhall.
Mondd kérlek, melyik jogszabály pontosan melyik része alapján tehetné meg ezt a kereskedő? Mondjuk nem kólaleöntéssel, hogy ne legyen olyan bonyolult, hanem illegális szoftver telepítése és kijelző elhalálozással, mint példa.
A Btk.-s résznél örülök, akkor az rendben van, abból én sem ismerem a joggyakorlatot. De jótállással azért foglalkozom már egy ideje...
mod: Magyarázok akkor. Van egy mobilom, amit a kereskedőtől megvettem az egyszerűség kedvéért egy év jótállással. Két hét után lecserélem a szoftvert rajta valami manipulált dolgra, majd ezt követően behal valami a kijelzőben, és fuccs. Ekkor beviszem oda, ahol vettem (megint az egyszerűség kedvéért). A kereskedő, ha nem tudja bizonyítani, hogy a kijelzőt én tettem tönkre, akkor köteles kicserélni a kijelzőt vagy más módon kijavítani ezt a hibát. Ha be tudja bizonyítani, mondjuk egy KERMI vizsgálattal (saját szakszerviz nem ér, az elfogult), hogy a szoftvercserével tettem tönkre a kijelzőt, akkor oké, nem köteles kicserélni. Ha ezt nem tudja bizonyítani, vagy lehetetlen bizonyítani, mitől ment tönkre, akkor bizony köteles kicserélni. Ez nem kérdés, ez a jogszabály.
Az már más kérdés, és ezzel nem is vitatkoztam, hogy a szoftver manipulálás miatt letilthatja a készüléket, ha ez szerepel a szerződésben, de ez két különböző dolog.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
erdoke
titán
A garancia akkor ugrik, amikor elviszed a szolgáltatóhoz/gyártóhoz a készüléket, mert az a garanciális időn belül meghibásodott, és az jogszerűen visszautasítja a garanciális javítást. Viszont ehhez be kell bizonyítsa, hogy az a bizonyos érintőkijelző a szingapúri ROM miatt döglött be a hardveresen egyébként megegyező készülékemen. Hááát, nem sokat adnék érte, hogy sikerrel járnak...
A legjobb aláírás a héten
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Ülésezik a hardveregylet
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Telekom mobilszolgáltatások
- Lightyear - befektetési app
- Gumi és felni topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...