Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rusi

    senior tag

    válasz RedIris #20 üzenetére

    Amit leírtál, az teljesen helytálló, tehát az átvételkor az ügyfél ellenőrizze le a készüléket (mivel az általunk kiállított átvételi lapon alá kell írnia, hogy a telefont átnézett állapotban átvette!), ha bármi gond van, máris fordítjuk vissza a szerviz felé. Ilyen eseteknél nem is szabad elvinnie, hiszen később nem tudja bizonyítani, hogy a visszaérkezéskor történt valami a telefonnal, míg mi természetesen visszaküldhetjük ilyen esetben. Volt már, amikor visszakaptunk telefonokat a szervizből és pont én érkeztettem a rendszerbe (ezután kap az ügyfél értesítést, hogy jöhet a telefonért), és már akkor kiszúrtam, hogy valami nem okés vele (ráadásul éppen én is vettem át szervizbe, és fontos, hogy ilyenkor pontosan rögzítsük a készülék állapotát, ami az ügyfélnek átadott átvételi lapon is szerepel!). Mikor jött az ügyfél, én már jeleztem is neki, hogy bár a hibát kijavították, de nem olyan állapotban érkezett vissza, ahogy leadta. Elmondtam neki, mi ilyenkor a teendő (kvázi visszaküldjük) és egyedül azért volt mérges, mert így megint kb. 1,5-2 hétig nem lesz nála a saját telefonja (és ha nem tudtunk/tudunk neki adni cserekészüléket, ez főleg kellemetlen). Viszont másodjára visszajött a telefon, teljesen patent állapotban, még ki is cseréltek bizonyos mechanikus alkatrészeket (ha jól emlékszem, rosszul szerelték össze és megreped a ház, de teljesen újat tettek rá). Úgyhogy akárhol is adjuk le a telefont (szolgáltató vagy márkaszerviz), az átvételkor nézzük át, ha valami nem stimmel, akkor vissza kell küldetni velük.

    Mobilaréna (2010-2017)

Új hozzászólás Aktív témák