- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Mobil flották
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
ph Az új RTX 4070 Ti Super Windforce Max nem felfelé, hanem oldalirányban viseli 12HPWR csatlakozóját.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
A legfontosabbakat elárulta az Ace 3 Pro kapcsán a OnePlus
ma Június 27-én lesz a kínai bemutató, de minden lényegi infót közzétettek a Weibo csatornájukon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rusi
senior tag
Amit leírtál, az teljesen helytálló, tehát az átvételkor az ügyfél ellenőrizze le a készüléket (mivel az általunk kiállított átvételi lapon alá kell írnia, hogy a telefont átnézett állapotban átvette!), ha bármi gond van, máris fordítjuk vissza a szerviz felé. Ilyen eseteknél nem is szabad elvinnie, hiszen később nem tudja bizonyítani, hogy a visszaérkezéskor történt valami a telefonnal, míg mi természetesen visszaküldhetjük ilyen esetben. Volt már, amikor visszakaptunk telefonokat a szervizből és pont én érkeztettem a rendszerbe (ezután kap az ügyfél értesítést, hogy jöhet a telefonért), és már akkor kiszúrtam, hogy valami nem okés vele (ráadásul éppen én is vettem át szervizbe, és fontos, hogy ilyenkor pontosan rögzítsük a készülék állapotát, ami az ügyfélnek átadott átvételi lapon is szerepel!). Mikor jött az ügyfél, én már jeleztem is neki, hogy bár a hibát kijavították, de nem olyan állapotban érkezett vissza, ahogy leadta. Elmondtam neki, mi ilyenkor a teendő (kvázi visszaküldjük) és egyedül azért volt mérges, mert így megint kb. 1,5-2 hétig nem lesz nála a saját telefonja (és ha nem tudtunk/tudunk neki adni cserekészüléket, ez főleg kellemetlen). Viszont másodjára visszajött a telefon, teljesen patent állapotban, még ki is cseréltek bizonyos mechanikus alkatrészeket (ha jól emlékszem, rosszul szerelték össze és megreped a ház, de teljesen újat tettek rá). Úgyhogy akárhol is adjuk le a telefont (szolgáltató vagy márkaszerviz), az átvételkor nézzük át, ha valami nem stimmel, akkor vissza kell küldetni velük.
Mobilaréna (2010-2017)
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Autós topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Politika
- Sorozatok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Videó stream letöltése
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Politikai mémek
- További aktív témák...